• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (-)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-02-19 12:58:48 följande:
    Hur gammal är du?
    30 i övermorgon.
  • Anonym (Lyckligt gift)

1 st. Precis lagom. Hoppas att det aldrig blir fler. 40 år. 

• Anonym (Spill)

Beror på var man drar gränsen för att det anses vara sex. Är petting och grovhångel sex? Men om vi för enkelhetens skull säger att det är oralsex eller penetration (samlag) inblandat så är mitt svar 3 st. Man och 58 år.

• Anonym (Vanlig)

20 st. Jag har i  några långa förhållanden så de flesta sexpartners har varit mellan dessa. När jag var 21, 35 och 60 har de flesta hänt. 

• Anonym (Hmmm)

Skulle verkligen tro att min särbo skulle dra öronen åt sig. Särskilt om hon haft koll på mina o.n.s och hur många jag hade haft på sommaren innan jag träffade henne. 
    Hon har frågat och jag kommer aldrig att berätta.
    Knullade henne för första gången när jag hade fått ett morgon-skjut samma dag.
    Inte stolt alls - men snart 11 år senare är vi  särbos och det funkar otroligt bra!
    Klimakteriet stökar och vi ligger inte längre men vi tar gärna på varandra.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (- . -) skrev 2025-05-21 02:27:03 följande:

Zero.

Hur gammal?
  • Anonym (Kvinna 2000)

Äckligt många. 

• Anonym (Det räcker)

Kvinna 38 år. Är singel nu i 3 år. Har haft 2 st och det är de som jag haft relation med.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?