• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Leffe)

Man 66år

Uppväxt på 70-talet då promiskuiteten var som störst.Totalt är det mer än 300 olika personer genom åren, svendomen rök när jag var 14. 2 har varit med killar när jag var tonåring. 4 trekanter varav 1 var med kille och tjej och de andra med 2 tjejer.  Fortfarande sexuellt aktiv, är tillsammans med en tjej från Kenya sedan 3 år.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (-) skrev 2025-02-14 16:07:02 följande:

Ingen alls tyvärr, men jag skulle vara nöjd med bara en om det blev hon och jag för resten av livet. 

Hur gammal är du?
  • Anonym (Markus)

Hej! 
    Är en man i 40 års ålder, liggat bara med en, men jag skulle vilja järna träffa någon annan 😉

• Anonym (Mitt BC)

Jag är 51 och separerad sedan snart ett år. Sedan dess har jag haft sex med fyra män varav en är min FWB och vi har förstås legat många gånger. Min man var tyvärr inte intresserad av sex efter att barnen kom, knappt innan heller men vi höll ihop i många år och jag saknade sex. Före äktenskapet, under studentåren, hade jag en sambo och dessförinnan låg jag med ett antal. Sammanlagt under mitt liv gissar jag på 30+. Känns helt rimligt.

• Stefano82
    Anonym (Mitt BC) skrev 2025-05-19 20:27:17 följande:

Jag är 51 och separerad sedan snart ett år. Sedan dess har jag haft sex med fyra män varav en är min FWB och vi har förstås legat många gånger. Min man var tyvärr inte intresserad av sex efter att barnen kom, knappt innan heller men vi höll ihop i många år och jag saknade sex. Före äktenskapet, under studentåren, hade jag en sambo och dessförinnan låg jag med ett antal. Sammanlagt under mitt liv gissar jag på 30+. Känns helt rimligt.

Låter mysigt! Hur är det nu?_
  • Anonym (Stepside)

Man 57
    Det har nog blivit tre siffrigt
    De flesta mellan 13 och 25 års ålder efter 25 så är det väl bara ett 20 tal
    Min nuvarande fru tog jag oskulden på när hon fyllde 15 sen har hon väl haft ett tiotal innan vi träffades igen 

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?