• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Funderar)

Tror det är typ 7.

Kvinna, strax under 50. Den ena av de 7 har jag nu en ny relation med, vi var tillsammans för 25 år sedan också. Avslutade en 20-årig relation förra året. Alla 6 övriga var innan jag träffade numera exet.

• Tobben
    Anonym (Kvinna 2000) skrev 2025-05-21 11:12:25 följande:

Äckligt många. 

Äckligt tycker jag är fel ord. Att våga leva ut är vackert.
  • Anonym (- . -)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-05-21 11:06:56 följande:
    Hur gammal?
    Hurså? 
  • Anonym (LillaMy)
    Anonym (-) skrev 2025-05-20 15:06:45 följande:
    30 i övermorgon.
    Grattis på födelsedagen! Antar att du inte fick blir av med oskulden som present men att du får en bra dag ändå. Sex är inte allt.
  • Anonym (Mat)

Man 43 år. 63st
    Skäms inte och minns de allra flesta som roliga, sköna och spännande.

• Anonym (Hejsan)

Jag har haft sex med en tjej. Hon var full. Hade hon varit nykter så hade hon garanterat inte velat haft sex med mig.

Där spriten går in går vettet ur. Skrattande

• Anonym (vet inte exakt)

40-50 kanske, har inte orkat hålla räkningen. Sex brukar vara ganska dåligt eller ja inte tillräckligt bra så har inte sex med den igen. Därför blir det fler tills man kanske hittar någon bra. Det är svårt att hitta någon som man passar ihop med.

Och kan tillägga att aldrig har någon frågat hur många jag legat med.

• Anonym (Jk-tomten)

25-30 st, beroende lite på var man drar gränsen för sex 

48 år, förhållande sen 26 år. Bara varit med några st innan jag träffade frugan. 

Bara kysst/hånglat med hälften så många ungefär.

Swingers, så ingen otrohet 

Hoppas på många tummen ner på det här inlägget!

• Agda90
    Anonym (vet inte exakt) skrev 2025-05-21 16:25:13 följande:

40-50 kanske, har inte orkat hålla räkningen. Sex brukar vara ganska dåligt eller ja inte tillräckligt bra så har inte sex med den igen. Därför blir det fler tills man kanske hittar någon bra. Det är svårt att hitta någon som man passar ihop med.

Och kan tillägga att aldrig har någon frågat hur många jag legat med.

Tanken har inte slagit dig att det tar tid att lära känna varandra och hur man fungerar innan sexet blir riktigt bra?
  • Anonym (vet inte exakt)

Nej det tar inte tid utan det kan faktiskt vara jättebra direkt. Om man är kompatibla så märker man det väl i början verkar det som, iallafall har det varit så för mig. Det är verkligen helt fantastiskt de gånger man träffar rätt, jackpot liksom

Agda90 skrev 2025-05-21 18:23:25 följande:
    Tanken har inte slagit dig att det tar tid att lära känna varandra och hur man fungerar innan sexet blir riktigt bra?

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?