• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Anonym (ensam)

Jag har också tråkigt då jag kommer till mitt kyffe efter en lång dag ......ensam / 7 dagar i veckan.

• Aniiee
    Anonym (P Nice) skrev 2017-04-21 23:18:47 följande:

För närvarande ströläser jag en massa trådar här på fl om allt möjligt, dricker vin och tittar på dokumentärer om John Maynard Keynes på youtube. Funderar på att övergå till någon bra film istället (kanske någon kinesisk krigsfilm a la Red Cliff). Någon som har tips?

Koreanska  Front Line kanske kan vara något?

Annars, som jag skrev i en annan tråd, så håller jag på att räkna up snitt-IMDbbetyget på alla mina filmer, och jag markerar de 10 med högst betyg per första bokstav, och senaste bokstaven jag gjorde var S, så kanske nåogn av dessa kan vara något:

Så som i en spegel (8.1)
    Saving Private Ryan (8,6)
    Schindler's list (8.9)
    Scrooge (1951, med Alistair Sims) (8.1)
    Shawshank Redemption (9.3)
    Sherlock: The Abominable bride (8.2)
    Silence of the Lambs (8.6)
    Singin' in the rain (8.3)
    Spirited Away (8.6)
    Stand By Me (8.1)
    Star Wars ep 5 (8.8)
    Star Wars ep 6 (8.4)
    Star Wars ep 7 (8.1)

Du har förmodligen sett alla.... =)
    Ordningen återställd
  • Aniiee
    Anonym (ensam) skrev 2017-04-21 23:58:21 följande:

Jag har också tråkigt då jag kommer till mitt kyffe efter en lång dag ......ensam / 7 dagar i veckan.

Tråkigt.

Vad gör du för att ändra på det?
    Ordningen återställd
  • Treansresa

Själv tror jag det blir till att fixa inför morgondagens middag. Hade dock velat marinera kycklingen, men frågan är med vad då jag mest bara har basgrejer hemma just nu och hinner inte handla.

• Anonym (ensam)
    Aniiee skrev 2017-04-22 00:01:21 följande:
    Tråkigt.

Vad gör du för att ändra på det?
    Klockan är 20.00-20.30 när arbetspasset är över så vad kan jag föra för att ändra på nåt....nä vet inte....Jobbar som anhörig assistent så har inte så många val just nu.

• Najsarn

Tittar ut i mörkret å ser snö, men den blir mindre för varje dag ????

• Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-22 00:21:00 följande:

Tittar ut i mörkret å ser snö, men den blir mindre för varje dag ????

Här i Lappland känns det som det bara blir mer och mer snö. Senast idag fick vi skotta gården:( men snart är våren här och det är vackert med snö!
  • Najsarn
    Treansresa skrev 2017-04-22 00:23:05 följande:

Här i Lappland känns det som det bara blir mer och mer snö. Senast idag fick vi skotta gården:( men snart är våren här och det är vackert med snö!

Var inte meningen med en massa frågetecken men solen gör sitt och nä fy ställde bort spadarna idag känns rikrigt bra så igen mer snö här tack
  • Anonym (P Nice)
    Aniiee skrev 2017-04-22 00:00:53 följande:
    Koreanska  Front Line kanske kan vara något?

Annars, som jag skrev i en annan tråd, så håller jag på att räkna up snitt-IMDbbetyget på alla mina filmer, och jag markerar de 10 med högst betyg per första bokstav, och senaste bokstaven jag gjorde var S, så kanske nåogn av dessa kan vara något:

Så som i en spegel (8.1)
    Saving Private Ryan (8,6)
    Schindler's list (8.9)
    Scrooge (1951, med Alistair Sims) (8.1)
    Shawshank Redemption (9.3)
    Sherlock: The Abominable bride (8.2)
    Silence of the Lambs (8.6)
    Singin' in the rain (8.3)
    Spirited Away (8.6)
    Stand By Me (8.1)
    Star Wars ep 5 (8.8)
    Star Wars ep 6 (8.4)
    Star Wars ep 7 (8.1)

Du har förmodligen sett alla.... =)
    Coolt, tack!  Har sett alla utom the Front Line (2011). Ikväll blev det en dokumentär om Iron Maidens tidiga år, blir kanske Front Line imorgon, för nu är det strax dags för en randez-vous med John Blund känner jag.

Vad tror du om nya Star Wars?
  • Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-22 00:26:02 följande:

Var inte meningen med en massa frågetecken men solen gör sitt och nä fy ställde bort spadarna idag känns rikrigt bra så igen mer snö här tack

Precus snart kanske gräsmattan är framme! Vi väntar nog 1 vecka till iallafall så vi hinner få fram asfalten utan genomslag
Svar på tråden Jag har tråkigt.....