• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-05 00:29:40 följande:
    Haha det lät som något som har med Harry Potter att göra iallafall:)

Hojtar om ja behöver tips med böcker :)
    Ja, precis. Det är Harry Potters/JK Rowlings officiella hemsida.

Som sagt, känner mig så vuxen.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-05 00:38:00 följande:

Ja, precis. Det är Harry Potters/JK Rowlings officiella hemsida.

Som sagt, känner mig så vuxen.

Man är ju vuxen först när man tillåter sig att vara barn! Nu försvinner jag dock också för ikväll. Ska vara på sjukhuset 10 imorgon så behöver försöka sova iallafall!

Sov gott när du väl lägger dig:)
  • Treansresa

Godkväll.i stugan! Då jag inte kunnat släppa tanken på en kladdkaka så håller jag nu på att baka en kladdkaka. Måste vara nå fel på en då man drömmer om kladdkaka i 24 timmar!

Vad gör ni andra ikväll?

• Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-05 21:25:31 följande:

Godkväll.i stugan! Då jag inte kunnat släppa tanken på en kladdkaka så håller jag nu på att baka en kladdkaka. Måste vara nå fel på en då man drömmer om kladdkaka i 24 timmar!

Vad gör ni andra ikväll?

Tok =P
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-05 21:31:08 följande:

Tok =P

Haha men gott ska det bli'!
  • Aniiee

Hmm...... äta något eller inte äta något, det är frågan.

Vet ni vad som suger? Att ha sjukdomar som aldrig ger sig =/

• Najsarn
    Aniiee skrev 2017-05-05 22:15:29 följande:

Hmm...... äta något eller inte äta något, det är frågan.

Vet ni vad som suger? Att ha sjukdomar som aldrig ger sig =/

Ja det suger, kramar! !
  • Aniiee
    Najsarn skrev 2017-05-05 22:44:35 följande:
    Ja det suger, kramar! !
    Tack =)
  • Aniiee

Så, kycklingben i ugnen. 

Skönt att ha rejäla pannor, och inte en massa plast som man inte kan stoppa i ugnen =P

Jag hittade en skrivbok full med tredagars-menyer när jag rensade bland mina block. Självklart måste jag nu gå igenom skiten och se vad jag hittat på för tokigheter.

Jag hittade även ett block med en massa Sim-familjer, ett block fullt med historier jag skrivit i mellanstadiet, och ett block i vilket jag översatt japanska låtar till engelska (sjungbara).

(jag... eh... är blockoman, Jag har ett helt skåp fullt med block)

• Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-05 23:03:56 följande:

Så, kycklingben i ugnen. 

Skönt att ha rejäla pannor, och inte en massa plast som man inte kan stoppa i ugnen =P

Jag hittade en skrivbok full med tredagars-menyer när jag rensade bland mina block. Självklart måste jag nu gå igenom skiten och se vad jag hittat på för tokigheter.

Jag hittade även ett block med en massa Sim-familjer, ett block fullt med historier jag skrivit i mellanstadiet, och ett block i vilket jag översatt japanska låtar till engelska (sjungbara).

(jag... eh... är blockoman, Jag har ett helt skåp fullt med block)

Tur jag inte är.förtjust i kycklingben, annars hade ja väll börjat laga de också!

Alltså jag är riktigt imponerad av dig! Du samlar på mycket och verkar ha en väldigt bred kunskap om saker! Ser dig ofta i alla möjliga trådar med kloka svar! Och din presentation är väldigt bra skriven!

Hoppas du.hittar nå mer roliga block:)
Svar på tråden Jag har tråkigt.....