• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Frontline
    Treansresa skrev 2017-05-07 00:17:42 följande:
    Det är bra att det finns vissa god minnen kvar!

Om du måste välja,

Volvo eller Saab?
    Ljus eller mörkt bröd?
    Äpple eller apelsin?
    Vitt eller rött?
    Gå eller cykla?
    Tv-spel eller dataspel?:)
    Om jag får välja..

Det blir en Volvo alla dagar i veckan har nu en V70 som är 11 år gammal och är den bästa bil jag har haft..
    Föredrar mörk bröd det är mer smak och ger en mättnadskänsla.
    Äter hellre äpple då det känns mindre kladdigt.
    Föredrar vitt vin får skallebang av rött.
    Går hellre en att cykla.
    Xbox sjukt mycket bättre en dataspel.

Fasen vad klockan går ska snart upp så det är väl bäst att pysa i säng snart..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-07 00:30:52 följande:

visst är det.

Haha, ok...

Ingetdera, jag har ingen bil och tänker inte skaffa någn heller, kan ingenting om bilar. Helt ointressant.

På mitten. Jag föredrar halvgrova bröd som grahamsbullar, rågsiktsbörd, ljusa rågbörd, mm. Men om jag absolut måste välja, om någon kom med en korg med källarfranska och pumpernickel, så väljer jag källarfranskan.

Apelsin. Jag är allergisk mot äpplen.

Vitt. Men bara om det är gjort i Champagne, Frankrike. Annars avstår jag hellre.

Beror på syftet =P

TV-spel. Sony är så dåliga på att ge ut sina exklusiva spel på dator. men även det beror lite på.

Själv då?

Roliga svar!

Hem jag har alltid drömt omen Volvo v70 så måste säga Volvo:)

Ett ljust bröd och helt nybakat! Det bästa som finns.

Jag älskar äpplen! Ett grönt golden äpple är det inget som slår. Sådär lite halvsurt men endå otroligt sött och saftigt!

Jag är såld på riktigt fruktiga röda viner på flaska. Tycker dom smakar anolunda på dunk

Gå, bara då jag inte kan cykla på en vanlig cykel.

Dataspel föredrar jag. Sims 2 är absoluta favoriten att spela! Xboxet har jag till gubbens förtjusning redan tröttnat på!
  • Treansresa
    Frontline skrev 2017-05-07 00:40:09 följande:

Om jag får välja..

Det blir en Volvo alla dagar i veckan har nu en V70 som är 11 år gammal och är den bästa bil jag har haft..

Går hellre en att cykla.

Men godkväll! Kul att läsa dina svar! Du har min drömbil!
  • Aniiee
    Frontline skrev 2017-05-07 00:40:09 följande:
    Om jag får välja..

Går hellre en att cykla.

Och eftersom Xbox suger skulle du ÄLSKA playstation =P
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Najsarn
    Aniiee skrev 2017-05-07 00:15:25 följande:

Jag tänkte just matchen du tittade på, Men jag satsade en femma på matchen Washington-Pittsburg istället. Och så satte jag en femma på en häst imorgon också, och nu är det slut med pengar på det pokerkontot. 

Haha du tänkte så du :) vad satsade du på?
  • Frontline
    Treansresa skrev 2017-05-07 00:45:43 följande:
    Men godkväll! Kul att läsa dina svar! Du har min drömbil!
    Haha kul att se,
    Ja ev V70 från 2006 är väl kanske ingen drömbil men den är förmodligen en av världens bästa och pålitligaste bil..
    Vill köpa en nyare V70 men med 3 små barn som inte vet vart fötterna ska vara känns det dumt.
    Tror inte dom nyare slår denna gamla trotjänare för den bara rullar och går utan bekymmer..
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-07 00:43:50 följande:
    Roliga svar!

Hem jag har alltid drömt omen Volvo v70 så måste säga Volvo:)

Ett ljust bröd och helt nybakat! Det bästa som finns.

Jag älskar äpplen! Ett grönt golden äpple är det inget som slår. Sådär lite halvsurt men endå otroligt sött och saftigt!

Jag är såld på riktigt fruktiga röda viner på flaska. Tycker dom smakar anolunda på dunk

Gå, bara då jag inte kan cykla på en vanlig cykel.

Dataspel föredrar jag. Sims 2 är absoluta favoriten att spela! Xboxet har jag till gubbens förtjusning redan tröttnat på!
    =)

Säger väl samma till dig -. Xbox suger.

Min motivering till det: Sedan Xbox One och PS4 släpptes för 4 år sedan har jag velat spela 1 (ETT!!!) Xbone-exklusivt spel på 4 år, men säkert 1 PS4-exklusivt spel i MÅNADEN på 4 år.

Faktiskt, om man slänger i förra gen också Xbox360/PS3, så är det försvinnande få Xbox-exklusiva spel jag velat spela. Jag kan lätt räkna dem på fingrar och möjligtvis en fots tå, medan det vimlar av PS3-spel jag älskar..
  • Treansresa
    Frontline skrev 2017-05-07 00:50:28 följande:

Haha kul att se,

Ja ev V70 från 2006 är väl kanske ingen drömbil men den är förmodligen en av världens bästa och pålitligaste bil..

Vill köpa en nyare V70 men med 3 små barn som inte vet vart fötterna ska vara känns det dumt.

Tror inte dom nyare slår denna gamla trotjänare för den bara rullar och går utan bekymmer..

Haha enda sedan jag tog.körkortet 2010 har jag drömt om en sådan. Nu har jag tyvärr Audi som ensam bil pga fyrhjulsdrift och det blir bara massa fel! Hemma är det en 7 sitsig tråkig VW. Nu är familjen påtok för stor för en v 70 då vi börjat kolla på 9 sitsiga:( imponerad att du får in 3 barn i Volvo:) mycke bråk?
  • Aniiee
    Najsarn skrev 2017-05-07 00:50:24 följande:
    Haha du tänkte så du :) vad satsade du på?
    Jag satsade på total över 5.5 på NHL-matchen. Enkelt och bra. 

Hästen hette något med Star..... Minns inte..... Jag kan inget om hästar heller =P Eller, ja, hästar kan jag lite om, men ingenting om hästsport/trav/galopp.
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-07 00:54:23 följande:

=)

Säger väl samma till dig -. Xbox suger.

Min motivering till det: Sedan Xbox One och PS4 släpptes för 4 år sedan har jag velat spela 1 (ETT!!!) Xbone-exklusivt spel på 4 år, men säkert 1 PS4-exklusivt spel i MÅNADEN på 4 år.

Faktiskt, om man slänger i förra gen också Xbox360/PS3, så är det försvinnande få Xbox-exklusiva spel jag velat spela. Jag kan lätt räkna dem på fingrar och möjligtvis en fots tå, medan det vimlar av PS3-spel jag älskar..

Jag kanske måste skaffa en ps4a då! Vi har faktisk ps3an hemma.och 360. Märker att barnen föredrar olika" :) men bara 4an som saknas. Hmm får övertala gubben haha
Svar på tråden Jag har tråkigt.....