• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-06 00:12:23 följande:
    12
    Sankyo =)
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Treansresa

Vaknar upp till en ny härlig dag! Inser att det snöar ute men det ska inte få förstöra min dag!

Idag tänker jag njuta för fullt av sista dagen barnfri på 2 veckor! Får man skriva så förresten?

Bakning står på schemat och ska även pröva grahamsbullar denna gång! Hoppas receptet på paketet duger!

Hoppas alla sovit gott:)

• Najsarn
    Treansresa skrev 2017-05-06 05:26:14 följande:

Vaknar upp till en ny härlig dag! Inser att det snöar ute men det ska inte få förstöra min dag!

Idag tänker jag njuta för fullt av sista dagen barnfri på 2 veckor! Får man skriva så förresten?

Bakning står på schemat och ska även pröva grahamsbullar denna gång! Hoppas receptet på paketet duger!

Hoppas alla sovit gott:)

Godmorgon! Nejmen snö igen kam du inte stägna av det. Klart man får skriva så, i alla fall enligt mig. Ahhh bakning det låter verkligen trevligt men måste inte du it snart och köpa en ny frysbox:)
  • Najsarn

Idag blir det fotbolsmatch men pojken och träning för flickan. Borde väl också byta till sommardäck på bilarna kanske stöka lite på gråden. Tur det börjar vara ljust länge på kvällarna :) kanske borde man stiga upp och göra en god frukost till familjen.

• Treansresa
    Najsarn skrev 2017-05-06 07:31:56 följande:

Godmorgon! Nejmen snö igen kam du inte stägna av det. Klart man får skriva så, i alla fall enligt mig. Ahhh bakning det låter verkligen trevligt men måste inte du it snart och köpa en ny frysbox:)

Jag har redan 3 frysar;) låter som en bra dag med full rulle för dig:)
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-06 00:18:46 följande:

Sankyo =)

Nu har jag ett problem som du kanske har tips på!! Jag prövade idag att baka sådana här grahamsbullar för att se om barnen gillar dom. Allt gick riktigt bra tills penslingen! Jag hade stora fina fluffiga bullar efter all jäsning, men efter pensling och ugnen är det platta kakor typ.. Dom pös ihop redan vid penslingen:( Vad har jag gjort för fel?! Penslat hälften med ägg och hälften med vatten och ingen skillnad:( Bläääää

• Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-06 17:29:59 följande:
    Nu har jag ett problem som du kanske har tips på!! Jag prövade idag att baka sådana här grahamsbullar för att se om barnen gillar dom. Allt gick riktigt bra tills penslingen! Jag hade stora fina fluffiga bullar efter all jäsning, men efter pensling och ugnen är det platta kakor typ.. Dom pös ihop redan vid penslingen:( Vad har jag gjort för fel?! Penslat hälften med ägg och hälften med vatten och ingen skillnad:( Bläääää

Aw... Du var förmodligen för hårdhänt, och bröden var kanske inte tillräkligt knådade.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-06 17:39:53 följande:

Aw... Du var förmodligen för hårdhänt, och bröden var kanske inte tillräkligt knådade.

Blää jag hatar motgångar inom köket! Dom fick godkänt i smak och konsistens iallafall av grannen, får pröva på nytt i veckan! Själv har ja inte vågat smaka. Jag vill ju ha så man kan sätta smöret mellan med ost haha
Svar på tråden Jag har tråkigt.....