• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-05 23:20:44 följande:
    Tur jag inte är.förtjust i kycklingben, annars hade ja väll börjat laga de också!

Alltså jag är riktigt imponerad av dig! Du samlar på mycket och verkar ha en väldigt bred kunskap om saker! Ser dig ofta i alla möjliga trådar med kloka svar! Och din presentation är väldigt bra skriven!

Hoppas du.hittar nå mer roliga block:)
    Haha, sorry =P Eller, tur, det, då.

Ja, det är ju trevligt att du blir imponerad =) Det känns som en positiv reaktion. Väldigt många blir snarare av åsikten "kunskaps-snobb" eller "know-it-all". Jag kan inte hjälpa att jag har närmas eidetiskt minne, och till på köpet älskar att dela kunskap. Jag älskar kunskap och tycker/tror att ju mer folk kan och vet, destå bättre blir världen. Det är lite handikappande ibland, för det är inte alla som vill veta allt.... Så tack =)

Ja, jag ska gå igenom nästa hylla med block imorgon. Akta så jag inte skriver av något och postar här =P
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Najsarn

Jag kan bara hålla med Treansresa, du sitter vekligem inne med mycket kunskaper och du verkar gilla att uttrycka dig i text och gör det på ett bra sätt vilket vi andra tackar för :)

• Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-05 23:26:10 följande:

Haha, sorry =P Eller, tur, det, då.

Ja, det är ju trevligt att du blir imponerad =) Det känns som en positiv reaktion. Väldigt många blir snarare av åsikten "kunskaps-snobb" eller "know-it-all". Jag kan inte hjälpa att jag har närmas eidetiskt minne, och till på köpet älskar att dela kunskap. Jag älskar kunskap och tycker/tror att ju mer folk kan och vet, destå bättre blir världen. Det är lite handikappande ibland, för det är inte alla som vill veta allt.... Så tack =)

Ja, jag ska gå igenom nästa hylla med block imorgon. Akta så jag inte skriver av något och postar här =P

Jag tycker det är viktigt med kunskap! Fortsätt sprid det!

Haha, ser fram emot att få läsa ur ett utdrag så hoppas att du delar med dig:)
  • Treansresa
    Frontline skrev 2017-05-05 23:51:00 följande:

Paltkoma, fredagsmys med tacos...

Låter som en bra fredag
  • Aniiee
    Najsarn skrev 2017-05-05 23:34:58 följande:

Jag kan bara hålla med Treansresa, du sitter vekligem inne med mycket kunskaper och du verkar gilla att uttrycka dig i text och gör det på ett bra sätt vilket vi andra tackar för :)

=) Thank you. Eller... you're welcome?`Either works =P
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-05 23:35:36 följande:
    Jag tycker det är viktigt med kunskap! Fortsätt sprid det!

Haha, ser fram emot att få läsa ur ett utdrag så hoppas att du delar med dig:)
    Jag får väl göra det då. =P
  • Aniiee
    Frontline skrev 2017-05-05 23:51:00 följande:

Paltkoma, fredagsmys med tacos...

Paltkoma är rätt nice, faktiskt.I alla fall ibland.
  • Aniiee

Siffra mellan 1 och 20?

• Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-06 00:05:00 följande:

Siffra mellan 1 och 20?

12
Svar på tråden Jag har tråkigt.....