• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Najsarn
    Aniiee skrev 2017-05-10 13:14:24 följande:
    frukost? Shit, nu är optimistisk.... =P
    Tänkte allt på dig när jag skrev Cool
  • Aniiee
    Najsarn skrev 2017-05-10 13:51:10 följande:
    Tänkte allt på dig när jag skrev Cool
    Misstänkte det =P
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Aniiee

Jag har drömt om mat hela sömnen. Massor av drömmar som avlöst varandra med mat som gemensamt tema. Undrar om jag är hungrig eller något.....

• Frontline
    Najsarn skrev 2017-05-10 07:57:20 följande:
    Då säger jag så här, vad åt alla till frukost då?
    Äter aldrig frukost, utan oftast går jag på middagen ett par timmar efter jag har vaknat..

Om jag nu inte ska räkna det som jag äter inatt klockan 3 då blir det lite kvarg och nyponsoppa :)
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-10 16:59:27 följande:

Jag har drömt om mat hela sömnen. Massor av drömmar som avlöst varandra med mat som gemensamt tema. Undrar om jag är hungrig eller något.....

Kommer du ofta ihåg dina drömmar?:)
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-10 21:59:43 följande:
    Kommer du ofta ihåg dina drömmar?:)
    Alltså... nu drömmer man ju typ i snitt 30-50 drömmar per natt (ehm.... ja.... du fattar...), och allad ekommer jag självklart inte ihåg. Men de drömmar jag har när jag egentligen är vaken, de minns jag. Brukar vara 1-2 timmar du jag har varit vaken på riktigt och gått upp av någon anledning, typ druckit vatten. Sedan lägger jag mig för att sova 1-2 timmar till, och drömmer ALLTID och kommer ihåg vad jag drömt.

Ägnar mig år lucida drömmar också.
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-10 22:04:29 följande:

Alltså... nu drömmer man ju typ i snitt 30-50 drömmar per natt (ehm.... ja.... du fattar...), och allad ekommer jag självklart inte ihåg. Men de drömmar jag har när jag egentligen är vaken, de minns jag. Brukar vara 1-2 timmar du jag har varit vaken på riktigt och gått upp av någon anledning, typ druckit vatten. Sedan lägger jag mig för att sova 1-2 timmar till, och drömmer ALLTID och kommer ihåg vad jag drömt.

Ägnar mig år lucida drömmar också.

Vad häftigt. Jag kommer bara ihåg i perioder vad jag drömmer. Lucida drömmar måste ja nog.googla på vad det är! :)
  • Najsarn
    Aniiee skrev 2017-05-10 16:59:27 följande:

Haha ja verkligen hungrig, eller mitt fel. Du telepaterade med fl medans du sov :)
  • Najsarn
    Frontline skrev 2017-05-10 21:58:18 följande:

Äter aldrig frukost, utan oftast går jag på middagen ett par timmar efter jag har vaknat..

Om jag nu inte ska räkna det som jag äter inatt klockan 3 då blir det lite kvarg och nyponsoppa :)

Men alltså jobbar du ständig natt eller eftermiddag?
  • Frontline
    Najsarn skrev 2017-05-10 22:56:11 följande:
    Men alltså jobbar du ständig natt eller eftermiddag?

Jobbar ständig natt, så om ett par timmar slutar jag. Ska bli skönt har varit en jävlanatt utav dess like...
    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Jag har tråkigt.....