• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Treansresa

Renar med trafikvett gillar jag! Blir så mycke enklare för mig som kör då:) Hoppas alla har en bra dag!

• Frontline
    Treansresa skrev 2017-05-25 13:11:05 följande:
    Renar med trafikvett gillar jag! Blir så mycke enklare för mig som kör då:) Hoppas alla har en bra dag!

Jobbigt det vart att vrida bildskärmen 90 grader för att se :D-

Jag har stått nu i snart 3 timmar och lagat en massa mat som ska frysas in så det finns att plocka upp ur frysen för dom andra när jag ska utomlands..
    Så nu satte jag mig ner och var värd en stor jäkla öl och det dunkas på med hårdrock :)

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Treansresa
    Frontline skrev 2017-05-25 17:22:04 följande:

Jag har stått nu i snart 3 timmar och lagat en massa mat som ska frysas in så det finns att plocka upp ur frysen för dom andra när jag ska utomlands..

Så nu satte jag mig ner och var värd en stor jäkla öl och det dunkas på med hårdrock :)

Haha ursäkta glömmer bort att vända bilderna:(

Duktig du är som gör matlådor och bra att barnen slipper äta korv och makaroner bara! Ska du göra nå roligt utomlands? :)

En öl är du garanterat värd!
  • Konservativ
    Aniiee skrev 2017-05-20 21:04:20 följande:

OK, jag tycker FORTFARANDE att det här är bland det bästa jag skrivit. Jag har nog alldeles förlåga krav på mig själv.. (ursäkta formateringen, som jag bara förutsätter att FL kommer fucka up).

Before any of them could say or do anything more, a fairy popped up just in front of Irestor?s nose. It looked like a rather small, young woman, with long, gray hair and eyes, dressed in orange leaves, and she had wings. Wings like a butterfly, with the same shade of purple as Irestor?s eyes. And on her face she wore an expression of anger and glee mixed together.
    ?Irestor?, she cried out. ?You?re back! Where have you been, you haven?t been here for ages, not since I gave you those new boots! You haven?t even sent me a falcon since, you meanie! Oh, oh, oh, are those humans? I?ve never seen a human before. You never bring me any, meanie! Are those boys? Why are the human boys naked? Are human boys always naked? Why is the girl not naked? Is she a girl? I think she?s a girl? Why are they boys naked and not the girl? Don?t they know it?s already Slaktmathir? They?ll freeze to death! You should get them some clothes, you meanie! But you?re back, oh, I missed you, you big meanie!? And then she promptly hugged Irestor?s nose.
    Elril felt out of breath just hearing her rattle of the harangue, and he didn?t catch half of it, but he was enthralled none the less. And Irestor actually laughed. 
    ?I?ve missed you too, Tilja?, he said. ?And, yes, those are humans, but, no, the boys are not naked. They?re in their long shirts.?
    The fairy Tilja fluttered passed Irestor on her purple wings and looked the four humans up and down, thoughtfully and critically. The she fluttered back in front of Irestors nose and said in a conspiratorial half-whisper:
    ?I think one of the boys? long shirts isn?t quite long enough. Ehm? Things are showing.?
    Ganska bra. Men om det är riktigt bra vet man ju inte förrän man sett hela berättelsen.
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-25 13:11:05 följande:

hehe, ren med trafikvett =P
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Aniiee
    Frontline skrev 2017-05-25 17:22:04 följande:

Bra jobbat =)
  • Aniiee
    Konservativ skrev 2017-05-25 20:53:35 följande:
    Ganska bra. Men om det är riktigt bra vet man ju inte förrän man sett hela berättelsen.
    Väldig sant.
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-25 21:56:00 följande:

hehe, ren med trafikvett =P

Länge sedan jag såg dig i nå trådar nu. Hur går det med matlistan för juni? Stressar du lika mycke denna gång?:)
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-25 22:44:07 följande:
    Länge sedan jag såg dig i nå trådar nu. Hur går det med matlistan för juni? Stressar du lika mycke denna gång?:)
    Det är jag som tummar upp allting =P

Matlistan är under kontroll i alla fall. Alltid något =)
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-26 00:16:59 följande:

Det är jag som tummar upp allting =P

Matlistan är under kontroll i alla fall. Alltid något =)

Haha okej då vet jag att ser jag en tumme upp har du varit i farten;) kul att du har den under kontroll
Svar på tråden Jag har tråkigt.....