• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-07 18:15:43 följande:

Dagens huvudvärk kan inte skyllas på något annat än min egen dumhet. JAg kom på nu att jag inte drukit något senda jag somnade i morse vid 5-snåret....

Oj! Då är det verkligen dags för ett glas iskallt vatten! Du somnade när jag vaknade! Häftigt endå:)

Haft en bra söndag annars?
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-07 18:22:57 följande:
    Oj! Då är det verkligen dags för ett glas iskallt vatten! Du somnade när jag vaknade! Häftigt endå:)

Haft en bra söndag annars?
    Ja, verkligen. Jag är is-oman, så det reder sig =P

Jag önskar verkligen att jag kunde somna vid 10 och vakna vid 6-7, men det går verkligen inte. Jag måste vara vaken på natten, annars får jag ingenitng gjort. Alla dagljud stör och stressar mig, och jag kan inte jobba effektivt, så jag är vaken och fixar saker på natten istället. Egentligen inte så bra.... Förutom vid halv 4 på morgonen, för då kommer godståget.....

Jovars, det har varit lugnt idag. Vi har mest bara gått hemma och pysslat. Jag har dammat av pianot. Vi får väl se om det går att spela på. 

Själv, då? 
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Aniiee

Oh, tacos....

• Equalizer

Brukar du berusningsmedel såsom alkohol eller narkotika,samt spelar du något MMORPG?

• Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-07 18:50:50 följande:

Oh, tacos....

Jag har haft en riktigt lugn dag! Så det är skönt att barnen kom så jag inte förslöade mig totalt! Nu ligger dock alla barn i sina sängar 30 minuter förtidigt haha. Tror dom längtat hit :)

Det är konstigt endå att vissa är nattmänniska och vissa dagmänniskor. Men ioförsig är ju alla djur olika så varför ska människorna vara lika:)
  • Aniiee
    Equalizer skrev 2017-05-07 19:03:29 följande:

Brukar du berusningsmedel såsom alkohol eller narkotika,samt spelar du något MMORPG?

Väldigt sällan alkohol. Det blir kanske en flaska vin och 5 drinkar om året, max. Ingen narkotika heller, förutom att jag käkar narkotikaklassade läkemedel.

Spelar MMORPGs. Har testat en hel drös, men de jag spelar WoW FFXIV, SWTOR och Neverwinter mer regelbundet. Då och då hoppar jag in i EVEOnline och Diablo 3. Och så spelar jag Hearthstone också, men det är ju inget RPG
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-07 19:11:00 följande:
    Jag har haft en riktigt lugn dag! Så det är skönt att barnen kom så jag inte förslöade mig totalt! Nu ligger dock alla barn i sina sängar 30 minuter förtidigt haha. Tror dom längtat hit :)

Det är konstigt endå att vissa är nattmänniska och vissa dagmänniskor. Men ioförsig är ju alla djur olika så varför ska människorna vara lika:)
    Låter härligt.

Ja, det är konstigt hur vi människor funkar.
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-07 19:24:44 följande:

Låter härligt.

Ja, det är konstigt hur vi människor funkar.

Äntligen är dagens bröd färdigt! Frysa in allt bröd och sedan ska jag laga lyxmiddag till mig och gubben. Fiskpinnar och pulvermos ska vi lyxa med till mästarnas mästare!!
  • Rumpfixerad

Hej, jag gillar att diskutera rumpor. ????

Ses?

• Najsarn

Hoppas ni haft en bra helg. Vi har hunnit med en del pyssel på gården släpvagnen är fylld på höjden med ris. Synd bara att våren kom av sig med +2 grader och snö på eftermiddagen :(. Men blev ändå grillning av hamburgare ut :)

Svar på tråden Jag har tråkigt.....