• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Najsarn
    Frontline skrev 2017-05-11 04:52:27 följande:

Jobbar ständig natt, så om ett par timmar slutar jag. Ska bli skönt har varit en jävlanatt utav dess like...

Nämen låter inte behagligt, vad jobbar du med? Känner några som jobbar ständig natt inom vården och de gillar verkligen det.
  • Frontline
    Najsarn skrev 2017-05-11 06:14:48 följande:
    Nämen låter inte behagligt, vad jobbar du med? Känner några som jobbar ständig natt inom vården och de gillar verkligen det.
    Det är slitsamt man är oftast alltid lite trött fast jag tycker om natten..
    Jag vill inte skriva här vad jag jobbar med men jag är operatör inom nån form av tillverkning men får ofta hoppa runt lite där det fattas folk och göra allt möjligt ibland :)
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Najsarn
    Frontline skrev 2017-05-11 06:44:28 följande:
    Det är slitsamt man är oftast alltid lite trött fast jag tycker om natten..
    Jag vill inte skriva här vad jag jobbar med men jag är operatör inom nån form av tillverkning men får ofta hoppa runt lite där det fattas folk och göra allt möjligt ibland :)
    Jag förstår att du inte vill skriva här, det är helt okej givetvis. Är det en stor arbetsgivare, tänker Ni är många som jobbar natt?
  • Frontline
    Najsarn skrev 2017-05-11 07:02:31 följande:
    Jag förstår att du inte vill skriva här, det är helt okej givetvis. Är det en stor arbetsgivare, tänker Ni är många som jobbar natt?
    Arbetsgivaren är stor men det är fördelat på många platser främst i södra Sverige.
    Hur många som jobbar natt totalt vet jag inte men på mitt jobb är vi kanske ett 20-tal som ska göra lika mycket jobb som dom andra skiften där dom är ca 30..
  • Frontline
    Najsarn skrev 2017-05-11 07:02:31 följande:
    Inom vilket område jobbar du med själv? och hur?
  • Najsarn
    Frontline skrev 2017-05-11 07:09:16 följande:
    Arbetsgivaren är stor men det är fördelat på många platser främst i södra Sverige.
    Hur många som jobbar natt totalt vet jag inte men på mitt jobb är vi kanske ett 20-tal som ska göra lika mycket jobb som dom andra skiften där dom är ca 30..
    Okej, jag förstår men nattskiftet har "alltid" funnits? Då kan man väl fråga sig hur man tänker, verkar konstigt om Ni har samma produktionskrav som de andra skiften. Jobbar Ni alla ständigt natt eller snurrar de andra på skiften?
    Frontline skrev 2017-05-11 07:12:46 följande:
    Inom vilket område jobbar du med själv? och hur?
    Jag jobbar själv som konstruktör/projektledare beroende på hur projekten ligger. Vi har en egen produkt som vi är världsledande med. Haha...svårt att formulera sig :)
  • Frontline
    Najsarn skrev 2017-05-11 07:21:15 följande:
    Okej, jag förstår men nattskiftet har "alltid" funnits? Då kan man väl fråga sig hur man tänker, verkar konstigt om Ni har samma produktionskrav som de andra skiften. Jobbar Ni alla ständigt natt eller snurrar de andra på skiften?
    Jag jobbar själv som konstruktör/projektledare beroende på hur projekten ligger. Vi har en egen produkt som vi är världsledande med. Haha...svårt att formulera sig :)
    Vi har inte samma produktionskrav som övriga skift grejen med oss är att vi är flexibla.
    Säg att dom som jobbar 2-skift så ska varje skift producera 10 saker medans vi på natten ska göra 5 saker men vi få som är på natten ska kunna lite mer än dom andra skiften så därför måste vi hoppa omkring där folket behövs mest..

Finns dom hos oss som har stampat på ett och samma ställe i 30 år medans jag kan vara på 10 olika ställen.

Lät intressant med en världsledande produkt, även vi har 1 produkt som vi är unika med och som är licensierat till just vårt företag :)
  • Treansresa

Idag har jag börjat städa växthuset! Mina grönsaker och planteringar ligger mig varmt om hjärtat! Är 3 året jag håller på nu och allt blir bara större och större. Gurkorna vart vi dock.tidiga med så dom har vi redan börjat skörda inne:)

• Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-11 19:04:32 följande:

Idag har jag börjat städa växthuset! Mina grönsaker och planteringar ligger mig varmt om hjärtat! Är 3 året jag håller på nu och allt blir bara större och större. Gurkorna vart vi dock.tidiga med så dom har vi redan börjat skörda inne:)

jag önskar så att jag hade lite grönare tummar... och plats....
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Aniiee

min käre, självadopterade bror meddelade att han just postat säsongens sista laddning kitkat till mig. yay för mer kitkat, bu för att nu får jag inte mer kitkat förän i september- oktober =(
    -______________
    Jag.... eh... behöver ett nytt tangentbord. sorry....

Litter your world with your gems of thoughts and deeds
Svar på tråden Jag har tråkigt.....