• Lillafisfia

Vi som planerar ny graviditet efter missfall

Hej!

Jag fick missfall för knappt tre veckor sedan och jag och sambon har bestämt att vi ska köra på med en gång så får vi se vad som händer. men jag känner ju mig själv och vet att jag kommer bli så nevös och orolig så fort pluset kommer.. och innan pluset kommer. massa funderingar såklart, kommer det bli samma igen? Kommer jag kunna bli gravid igen osv. Hade vart trevligt med några i samma sits!

Glad

• Svar på tråden Vi som planerar ny graviditet efter missfall
  • Lillafisfia
    Tiinuli skrev 2017-04-29 18:44:36 följande:
    Va snabbt din Gravtest visar negativt, va skönt då kan du ju börja se mot pos Äl test istället :)
    För mig är det 10 dagar och fortfarande svagt pos Gravtest tror jag :( eftersom fick svagt graviditetstest och stark Äl test, så ska nog följa bara graviditets tester tills dem är helt blanka... så frustrerande

Undrar vad det är som avgör hur snabbt hormonerna går ut...
    Ja vem vet, jag började blöda 6 april, stora klumpen 17/4. Dock fick jag ju ett knäppt resultat på gravtest idag... antar att det är fel på testet!
  • Mawie

Har inte gjort någon skrapning (MF V 13)

fick nått piller efteråt men fick inga sammandragningar av dem så har haft blödningar som slutat.

Och nu när jag fick min mens så blödde jag igenom tampong och tunnare binda på en halv timme, fullt av klumpar.

Känns som om det börjar om igen, ska det vara så här,

Nån som vet :(

• Lillafisfia
    Mawie skrev 2017-04-29 19:26:41 följande:

Har inte gjort någon skrapning (MF V 13)

fick nått piller efteråt men fick inga sammandragningar av dem så har haft blödningar som slutat.

Och nu när jag fick min mens så blödde jag igenom tampong och tunnare binda på en halv timme, fullt av klumpar.

Känns som om det börjar om igen, ska det vara så här,

Nån som vet :(

Låter ju som allt inte kom ut? Var du tillbaka på återbesök?
  • Tumvante
    Earthdancer skrev 2017-04-29 15:26:19 följande:

Visst är det, jag var helt förstörd efteråt, ser att ditt VR ännu längre in i graviditeten :( Beklagar verkligen. Men hoppas det tar sig fort för alla och att blir många härliga ungar här!

Grattis till nytt plus! Håller tummarna för att det går hela vägen <3
  • Tumvante

Ma som startede 20/3 och alt stort var ute inom fem dagaf.

Var i 7+3. Hade hcg i kroppen mindst tre v efter. Testsæde i onsdags och trstade helt blankt på ett tidligt test.

,

Har haft en mens, och har nu bim rent 12 maj.

• Tumvante

Ma som startede 20/3 och alt stort var ute inom fem dagaf.

Var i 7+3. Hade hcg i kroppen mindst tre v efter. Testsæde i onsdags och trstade helt blankt på ett tidligt test.

,

Har haft en mens, och har nu bim rent 12 maj.

• Tiinuli
    Lillafisfia skrev 2017-04-30 07:16:41 följande:

Hur löjligt glad kan man bli för en stegring på ÄL-test!!!!

Förmodligen väldigt :)
    Själv har äntligen fått negativt på graviditetstest :D så kan börja med att se framemot äl! Har dock inga känningar att det skulle komma men kommer börja testa nu.
  • Lillafisfia
    Tiinuli skrev 2017-05-03 05:19:41 följande:
    Förmodligen väldigt :)
    Själv har äntligen fått negativt på graviditetstest :D så kan börja med att se framemot äl! Har dock inga känningar att det skulle komma men kommer börja testa nu.
    Stämmer! 
    Härligt, håller tummarna för äl snart då! 
    Jag hade inga känningar alls fören dagen då det blev pos på stickan, då däremot hade jag ont i höger sida, ägglossningssmärta!
  • Leapea1

Hej!

Jag fick missfall nu slutet på april och har nu slutat blöda efter en vecka. Var ca v.5, fick ett missfall slutet på januari också så jag hoppas nästa gång ska gå helt felfritt! Har en flicka 2014 sen tidigare :)

Svar på tråden Vi som planerar ny graviditet efter missfall