BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Idag borde mensen komma igång. Har endast haft liite brunt blod på tampongen i tre dagar, men inge färskt blod. Inge mensvärk i sikte. Dagen innan mens brukar det börja komma färskt blod, men det blev inge denna gång så tog ett test som visade negativt. Kanske är bara en sån där månad när den är försenad någon dag fast jag inte har haft så tidigare.. Kroppen och alla hormoner kan ju variera månad till månad.
Härligt och få så där starkt test.

Håller tummarna att det lossnar ett riktigt guldägg för dig!
Hej. Hoppar in här jag med.
Äl tror jag var 17-18 maj. Bim början på juni.
Första försöket med andra barnet!
Har haft en mens efter jag slutat amma. Hoppas inte på mer än så ;)
Någon som börjat känna av sin äl efter att ha fått ett barn? Aldrig känt innan men denna gång gjorde jag det tror jag..
Någon som börjat känna av sin äl efter att ha fått ett barn? Aldrig känt innan men denna gång gjorde jag det tror jag..
Nu är strecket till och med starkare än kontrollstrecket Ovitrelle tagen!
Hoppar in från Maj tråden om det är okej. ÄL 31/5 och BIM 15/6, 5:e försöket med 3:e barnet...nästan tappat räkningen på antal försök. Har två barn födda på sommaren innan så skulle vara kul med ett i början av året
Ätit Borago två senaste försöken men pausar från det denna månad.
Imorse började mensvärken. Nu räknar jag ner till nästa ägglossning! Hoppas på att det ska ta sig nån gång, men känns som att ivf-behandlingen närmar sig med stormsteg. Vill gärna bli gravid på egen hand..
Härligt! :)