• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Freya18

Idag borde mensen komma igång. Har endast haft liite brunt blod på tampongen i tre dagar, men inge färskt blod. Inge mensvärk i sikte. Dagen innan mens brukar det börja komma färskt blod, men det blev inge denna gång så tog ett test som visade negativt. Kanske är bara en sån där månad när den är försenad någon dag fast jag inte har haft så tidigare.. Kroppen och alla hormoner kan ju variera månad till månad.

• Längtanefterdig
    Freya18 skrev 2017-05-18 19:09:46 följande:
    Vad bra! Glad Härligt och få så där starkt test.
    Känns väldigt bra, speciellt när jag inte trodde att den här omgången med letrozol skulle få något resultat Skrattande
  • Freya18
    Längtanefterdig skrev 2017-05-18 19:18:27 följande:
    Känns väldigt bra, speciellt när jag inte trodde att den här omgången med letrozol skulle få något resultat Skrattande
    Då förstår jag att det känns lite extra bra för dig. Glad Håller tummarna att det lossnar ett riktigt guldägg för dig!
  • malin0313

Hej. Hoppar in här jag med.

Äl tror jag var 17-18 maj. Bim början på juni.

Första försöket med andra barnet!

Har haft en mens efter jag slutat amma. Hoppas inte på mer än så ;)

Någon som börjat känna av sin äl efter att ha fått ett barn? Aldrig känt innan men denna gång gjorde jag det tror jag..

• geranium86
    malin0313 skrev 2017-05-19 09:00:39 följande:

Någon som börjat känna av sin äl efter att ha fått ett barn? Aldrig känt innan men denna gång gjorde jag det tror jag..

Jag kände inte heller av ägglossningen innan jag fick barn, men nu känner jag den tydligt. Nästan ännu mer efter barn två.
  • bananahpie
    malin0313 skrev 2017-05-19 09:00:39 följande:

Jag hade heller aldrig känt ägglossning innan jag fick min son. Efter han föddes så har jag känt nästan varje månad, värk på ena sidan i magen som är ihållande, blev orolig första gången och tog äl test som var väldigt positivt :)
  • bananahpie
    Längtanefterdig skrev 2017-05-18 18:15:12 följande:

Nu är strecket till och med starkare än kontrollstrecket  Ovitrelle tagen!

Härligt! :)
  • Charlizee

Hoppar in från Maj tråden om det är okej. ÄL 31/5 och BIM 15/6, 5:e försöket med 3:e barnet...nästan tappat räkningen på antal försök. Har två barn födda på sommaren innan så skulle vara kul med ett i början av året Ätit Borago två senaste försöken men pausar från det denna månad.

• Freya18

Imorse började mensvärken. Nu räknar jag ner till nästa ägglossning! Hoppas på att det ska ta sig nån gång, men känns som att ivf-behandlingen närmar sig med stormsteg. Vill gärna bli gravid på egen hand..

Svar på tråden BIM Juni 2017