• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • malin0313
    bananahpie skrev 2017-05-19 21:11:38 följande:

Jag hade heller aldrig känt ägglossning innan jag fick min son. Efter han föddes så har jag känt nästan varje månad, värk på ena sidan i magen som är ihållande, blev orolig första gången och tog äl test som var väldigt positivt :)

Känns skönt att det verkar vara normalt! :) tog också ett äl test när jag kände av för att dubbelkolla och mycket riktigt var det ett positivt test! :)
  • malin0313
    geranium86 skrev 2017-05-19 20:41:51 följande:

Jag kände inte heller av ägglossningen innan jag fick barn, men nu känner jag den tydligt. Nästan ännu mer efter barn två.

Oj ännu värre efter barn två? Påverkas du något av det? Det jag kände nu var absolut hanterbart och jag kunde leva på som vanligt. Skönt det iaf!
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-05-19 23:12:24 följande:

Hoppar in från Maj tråden om det är okej. ÄL 31/5 och BIM 15/6, 5:e försöket med 3:e barnet...nästan tappat räkningen på antal försök. Har två barn födda på sommaren innan så skulle vara kul med ett i början av året Ätit Borago två senaste försöken men pausar från det denna månad.

Vink vink! Jag höll verkligen tummarna att du skulle få ditt plus i maj, men nu är vi båda här i juni tråden. Vad lika vi ligger, båda försöker med 3:e barnet, Båda är på 5:e försöket och så har vi beräknad äl samma dag!! Detta bestämmer vi måste bli vår månad!! Börjar tappa hoppet nu och längtar så mkt! Låg 10 v bakom min kompis innan mf:et i dec och nu ska dem ha om 3-4 v... känns konstigt att tänka att man skulle kunna ha varit i v 28 ungefär.. och ännu inget nytt plus på Stickan
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Charlizee
    Skrutt 83 skrev 2017-05-20 09:08:29 följande:

Vink vink! Jag höll verkligen tummarna att du skulle få ditt plus i maj, men nu är vi båda här i juni tråden. Vad lika vi ligger, båda försöker med 3:e barnet, Båda är på 5:e försöket och så har vi beräknad äl samma dag!! Detta bestämmer vi måste bli vår månad!! Börjar tappa hoppet nu och längtar så mkt! Låg 10 v bakom min kompis innan mf:et i dec och nu ska dem ha om 3-4 v... känns konstigt att tänka att man skulle kunna ha varit i v 28 ungefär.. och ännu inget nytt plus på Stickan

Men halloj Min mens kom som en klocka, suck!! Tappade hoppet lite men nu är jag laddad till tusen! Detta SKA bli vår månad! Hejja oss <3

Vad roligt vår cykler fortsätter lika så lika!
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-05-20 09:12:53 följande:

Men halloj Min mens kom som en klocka, suck!! Tappade hoppet lite men nu är jag laddad till tusen! Detta SKA bli vår månad! Hejja oss <3

Vad roligt vår cykler fortsätter lika så lika!

Ja samma här, tom en dag tidigt. Ja nu är mensen över så bara att ladda inför äl ???? Ja detta ska verkligen bli vår månad, februaribebis it is! Heja heja!!!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • FiaLottaPäronkvist
    malin0313 skrev 2017-05-19 09:00:39 följande:

Hej. Hoppar in här jag med.

Äl tror jag var 17-18 maj. Bim början på juni.

Första försöket med andra barnet!

Har haft en mens efter jag slutat amma. Hoppas inte på mer än så ;)

Någon som börjat känna av sin äl efter att ha fått ett barn? Aldrig känt innan men denna gång gjorde jag det tror jag..

Håller också på med verkstaden på bebis nr 2 :)

Har definitivt mer ägglossningskänningar än innan första barnet kom!

Säkert olika för alla.. :)

Hur gammal är ert första barn om man får fråga? :)
  • Hejhejhejilc
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-05-20 15:32:51 följande:

Min tjej är 1,5 år :) Din?
  • malin0313
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-05-20 15:32:51 följande:

Min är 8 månader. Din då? :)
  • FiaLottaPäronkvist
    malin0313 skrev 2017-05-20 15:49:02 följande:
    Min är 8 månader. Din då? :)
    Underbart! Vår lille Folke är 7 månader! <3
    Vi lyckades på något sätt få världens solstråle till unge, så nu längtar vi redan efter mer bebismys!
  • malin0313
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-05-20 15:54:02 följande:

Underbart! Vår lille Folke är 7 månader! <3

Vi lyckades på något sätt få världens solstråle till unge, så nu längtar vi redan efter mer bebismys!

Så härligt! Samma här, en lättsam och nöjd tjej :) så jag har känt mig redo för nr 2 ett tag nu men har ju behövt vänta in mensen.. enda gången man längtar efter den haha
Svar på tråden BIM Juni 2017