BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Haha samma här! Tog 3 månader att få igång min mens igen efter jag slutat amma... men nu hoppas jag att maskineriet fungerar igen :)
Ja samma här, tom en dag tidigt. Ja nu är mensen över så bara att ladda inför äl ???? Ja detta ska verkligen bli vår månad, februaribebis it is! Heja heja!!!
CD20 idag.. troligtvis ÄL imon eller måndag (om cykeln går tillbaka som innan bebis)! Så nu jävlar skall det mysas :P Stackars maken haha, skavsår here we come :'D Har lyckligtvis en bebis som sover 19-07 rakt igenom så orken finns tack o lov :)
Kört ÄL-test flera dagar tillbaka för att fånga cykeldagarna :)
Även om dagarna är fyllda med bus och bebis så längtar jag så efter en till.. och att vara gravid igen!!
Kommer du använda ÄL test?
Hej tjejer!
Min mens slutade typ i förgår, så nu väntar man på äl. Men jag tänkte att jag skulle testa äl-stickor denna månaden. Men från vilken dag bör man börja med dem och är de flera gånger om dagen? Har ingen koll på detta men äl-stickor :)
Hej tjejer!
Min mens slutade typ i förgår, så nu väntar man på äl. Men jag tänkte att jag skulle testa äl-stickor denna månaden. Men från vilken dag bör man börja med dem och är de flera gånger om dagen? Har ingen koll på detta men äl-stickor :)
Jag börjar ungefär 5 dagar innan ägglossningen. Min äl är väldigt punktlig och jag får tydliga symptom, men vill ändå se exakt när den har kommit. Om du inte vet när din ägglossning brukar falla in så kan du börja testa redan nu för att få fram en fin stegring. Med mina stickor bör man testa på eftermiddagen för bästa resultat. Då tar jag den vid 16. När stickan börjar visa starkt så testar jag 2 gånger om dagen. Eftermiddag och kväll, men oftast ägglossar jag på natten och missar piken. Då är testet svagare på morgonen igen.
Lycka till!