• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Kakan53
    anna7607 skrev 2017-06-04 12:15:49 följande:

9 dagar kvar här. Är inte så hoppfull då det är försök nr 26. Men nu har jag ätit min diabetes medecin sen 2a april och jag kände av min äl för första ggr på evigheter. Tydligen får man metformin vid pcos så äl kanske stabiliserar sig lika m blodsockret... hoppas

Försök nummer 26, kan inte ens tänka mig känslan :(
    Då hoppas vi på den här gången, håller alla tummar
  • anna7607
    Evhb17 skrev 2017-06-04 12:18:08 följande:

Åh 26 försök vad tufft det måste vara! Håller alla tummar och tår att det går vägen denna gången!

Det är tufft man blir lite kokko
  • anna7607
    Kakan53 skrev 2017-06-04 17:13:03 följande:

Försök nummer 26, kan inte ens tänka mig känslan :(

Då hoppas vi på den här gången, håller alla tummar

Mannen min är den som inte vill ge upp van är envis haha
  • mrsanderson91

Hej! En till med BIM någon gång till helgen. Känner dock ingenting och det är första försöket så jag försöker att ha is i magen. Någon mer som har oregelbunden cykel?

• Grus grus
    anna7607 skrev 2017-06-05 10:47:04 följande:

Mannen min är den som inte vill ge upp van är envis haha

Har ni kollat upp det? Tänker att ni borde få hjälp vid det här laget.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Evhb17
    mrsanderson91 skrev 2017-06-05 12:18:40 följande:

Hej! En till med BIM någon gång till helgen. Känner dock ingenting och det är första försöket så jag försöker att ha is i magen. Någon mer som har oregelbunden cykel?

Här är en till med oregelbunden cykel. Får alltid ta stickor för att hitta ÄL precis. Har med Bim nu i helgen den 10e men känner inget alls så jag har noll förväntningarna på ett plus. Men man blir ju lite deppig av bara tanken
  • anna7607
    Grus grus skrev 2017-06-05 12:27:16 följande:

Har ni kollat upp det? Tänker att ni borde få hjälp vid det här laget.

Japp vi funkar perfekt båda två och eftersom jag fått två mf så behövs ett 3e innan man får hjälp i våran kommun. Helt sjukt.
  • MistyM

Dåligt att det ska behöva krävas så mycket för att få hjälp? Folk får fortare hjälp med mindre bekymmer, så att säga.

Ser att jag räknat fel på BIM, mycket irriterande. Det är 8 Juni och inte 11. Testade dock neg imorse så det var ju tråkigt med tanke på att det är rätt nära.

• MistyM
    MistyM skrev 2017-06-05 13:31:51 följande:

Dåligt att det ska behöva krävas så mycket för att få hjälp? Folk får fortare hjälp med mindre bekymmer, så att säga.

Ser att jag räknat fel på BIM, mycket irriterande. Det är 8 Juni och inte 11. Testade dock neg imorse så det var ju tråkigt med tanke på att det är rätt nära.

Ops, nepp det stämde med 11 Juni. 
  • Thisdream

Jag har bim 13 juni.. är alltså på bim-8..

Jag har mkt ont i tjej magen :(. Inge vidare.. började i lördags kväll..

Halsbrännan kom idag och är så pass att jag mår lite illa haha. Suck..

Testade med ett äl test idag bara för att se om de visar nått och de är ganska starkt ?.. men fick fullt utslag på äl den 29e ( både sticka och cb digital) plus äl flytningar så borde ju inte vara äl nu igen ?.. har inga äl flytningar nu utan vita tjocka ?.

Svar på tråden Bim runt 11 juni