• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Zarina

Kollade mina anteckningar, och har haft lite molvärk dagligen från ca en vecka efter äl! Idag äl+12 (bim-2) och tycker värken är lite starkare. Gissar nog att mensen är påväg! Borde få brun flytning idag om den är påväg för det får jag alltid innan!

• Kroneet
    Zarina skrev 2017-06-08 07:42:20 följande:

De är ju positiva!? Vad är du ledsen för?

Är den nedersta det med? :o ska köpa ett CB digitalt senare idag..
  • Kakan53
    Kroneet skrev 2017-06-08 07:05:27 följande:

Blir så himla ledsen... såhär ser det ut från idag, den nedersta... ingenting ?

Jag ser minsann ett streck på det nedersta också..
  • Skrutt 83
    Kroneet skrev 2017-06-08 07:58:11 följande:

Är den nedersta det med? :o ska köpa ett CB digitalt senare idag..

Ja det är absolut positivt det men svagare än det du tog igår
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Kroneet
    Kakan53 skrev 2017-06-08 08:56:18 följande:

Jag ser minsann ett streck på det nedersta också..

Jaså tror du att det nedersta är pos? Inget jäkla spökstreck? Är så himla rädd för det...

Ska ta ett CB digitalt i eftermiddag så jag får redan på riktigt svar.
  • Kroneet
    Skrutt 83 skrev 2017-06-08 09:29:36 följande:

Ja det är absolut positivt det men svagare än det du tog igår

Sååå rädd att allt bara är en lögn från testerna:( så vågar inte hurra. Ska ta ett CB digitalt idag. Lägger ut det sen.
  • Kakan53
    Kroneet skrev 2017-06-08 09:39:43 följande:
    Jaså tror du att det nedersta är pos? Inget jäkla spökstreck? Är så himla rädd för det...

Ska ta ett CB digitalt i eftermiddag så jag får redan på riktigt svar.
    Ja gör det, så får du svart på vitt :)
  • Zarina
    anna7607 skrev 2017-06-05 14:05:51 följande:
    Japp vi funkar perfekt båda två och eftersom jag fått två mf så behövs ett 3e innan man får hjälp i våran kommun. Helt sjukt.
    Men får ni ingen hjälp alls trots att ni försökt så länge? Eller är de missfallen som gör att ni inte får hjälp alltså?
  • anna7607
    Zarina skrev 2017-06-08 13:41:12 följande:

Men får ni ingen hjälp alls trots att ni försökt så länge? Eller är de missfallen som gör att ni inte får hjälp alltså?

Ja det är missfallen. Ska gå över ett år eller 3 mf. Helt galet.
  • Zarina
    anna7607 skrev 2017-06-08 15:28:00 följande:
    Ja det är missfallen. Ska gå över ett år eller 3 mf. Helt galet.
    Så tungt... Men visst okej ni KAN ju bevisligen bli gravida, och missfall är ju vanligt (fått tre själv) men ändå jobbigt att försöka och försöka! Tror nog det går vägen för er ännu, hoppas verkligen ni inte behöver vänta länge mera!!
Svar på tråden Bim runt 11 juni