• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Zarina
    DragonWoman skrev 2017-06-07 09:39:07 följande:

Man tycker alltid man ser något svagt... Suck!

Vilken dag är du på? Hur snabbt tog du bilden?
  • DragonWoman
    Zarina skrev 2017-06-07 08:47:01 följande:

Vilken dag är du på? Hur snabbt tog du bilden?

Äl+9 och inom tiden. Ska läsas av inom 5-10 minuter.
  • Skrutt 83
    Nathaliieee skrev 2017-06-07 07:55:29 följande:

Tog ett digitalt test imorse och här kom svaret

Jag ÄR gravid :)

Åhh grattis!!!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • DragonWoman

Grattis <3
  • Kakan53
    Zarina skrev 2017-06-07 08:28:53 följande:

Grattis Nathaliiee!!! :)

Äsch kakan, heeelt negativt? Inte tillstymmelse till streck? Jag har så många äl test så tog ett sådant på skoj eftersom de brukar bli starka om man är gravid, men det var inte starkt, så tror nog inte jag är. Första känslan var besvikelse, vilket är alldeles korkat, det vore nog absolut bäst på alla sätt om jag inte är gravid!!! Men jag kan inte förklara det, känner mig dum som hoppas, men det handlar väl ändå om det magiska med att vänta barn, en del av mig hoppas väl därför. Men jag håller absolut tummarna för er alla som hoppas på plus! Är bara på äl+11 så jag vet inte med 100% säkerhet ännu, men snart!

Helt blankt, kunde inte en lossas att jag såg ett spökstreck. Men och andra sidan är bara äl+10, då det behöver ju inte betyda ett smack.. eller..?
  • Linnéa Alexandra

Grattis! :)

Några symtom än?
  • Nathaliieee
    Linnéa Alexandra skrev 2017-06-07 09:08:13 följande:

Grattis! :)

Några symtom än?

Tack :) inga direkta symtomer förutom lite yrsel då och då. Fick en liten blödning för 3 dagar sen, en vecka förtidigt för mens. Det va det som fick mig och börja fundera om jag kanske kunde vara gravid :)
  • Evhb17

GRATTIS!!!
Svar på tråden Bim runt 11 juni