• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • anna7607
    Zarina skrev 2017-06-08 14:37:44 följande:

Så tungt... Men visst okej ni KAN ju bevisligen bli gravida, och missfall är ju vanligt (fått tre själv) men ändå jobbigt att försöka och försöka! Tror nog det går vägen för er ännu, hoppas verkligen ni inte behöver vänta länge mera!!

Nä det hoppas jag med. Man blir ju galen. Fick diabetesdiagnos i april och äter metformin vilket tydligen är något bra för att bli gravid. Så det är bara att hoppas
  • Starlights

Tänkte ta ett första test i morgon, bim på söndag.

Men alltså känner inga symtom alls. Bara lite ömma bröst vilket jag ändå alltid har innan mens. Så har egentligen inga förhoppningar.. åh känns så hopplöst ibland. :/

• Linnéa Alexandra

Lade upp denna bild här om dagen också, men inte vågat testa sedan dess! Bim imorgon om jag räknat rätt och detta test tog jag i tisdags.. vad tror ni?

• Grus grus
    Starlights skrev 2017-06-08 19:05:40 följande:

Tänkte ta ett första test i morgon, bim på söndag.

Men alltså känner inga symtom alls. Bara lite ömma bröst vilket jag ändå alltid har innan mens. Så har egentligen inga förhoppningar.. åh känns så hopplöst ibland. :/

Känns hopplöst här också. Idag fick jag ett megastort sug efter godis, och nu ikväll kom mensvärken som strålade ut i ryggen. Dessa två symtom precis som vanligt innan mensen kommer. Man blir lack. Tänkte testa mig på lördag första gången. Men nu tror jag att jag skiter i det.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Kakan53

[quote=77741252][quote-nick]Kroneet skrev 2017-06-08 19:44:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Wohooo!!

• Zarina
    Kroneet skrev 2017-06-08 20:44:47 följande:
    Sa ju det ;) GRATTIS! :)
  • Tezzan

[quote=77741252][quote-nick]Kroneet skrev 2017-06-08 19:44:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis!!

Svar på tråden Bim runt 11 juni