• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • DragonWoman

Cb early

3 olika testa tidigt som visat sinnesjukt svagt idag.... Cb early har jag inte ens fått en antydan på tidigare... Nåja, test imorgon igen....

• FrökenLK
    Nathaliieee skrev 2017-06-07 07:55:29 följande:

Tog ett digitalt test imorse och här kom svaret

Jag ÄR gravid :)

Grattis!!!
  • mrsanderson91

Tog ett ÄL-test bara för skojs skull igår och fick en fast gubbe! Samma idag, nu på morgonen! Eh.. hade positivt utslag på ÄL-stickor 26/5..

• Evhb17
    mrsanderson91 skrev 2017-06-07 13:11:45 följande:

Tog ett ÄL-test bara för skojs skull igår och fick en fast gubbe! Samma idag, nu på morgonen! Eh.. hade positivt utslag på ÄL-stickor 26/5..

Då är det nog en liten bebis där inne ta ett graviditetstest med. Härligt!
  • DragonWoman
    mrsanderson91 skrev 2017-06-07 13:11:45 följande:

Graviditetstest kanske?
  • mrsanderson91
    Evhb17 skrev 2017-06-07 13:14:19 följande:
    Då är det nog en liten bebis där inne ta ett graviditetstest med. Härligt!
    Tog ett från graviditetskollen imorse men det var negativt - utan tvekan. Men fick pos både 26 & 27 så har ingen koll på vart i cykeln jag är riktigt. Hoppas ju att det är förtidigt. Känner ingenting.

Ja. Lite trött och typ, ont i tappen. Svårt att beskriva. Hört att dem kan ge utslag innan mens också. Så försöker ha is i magen.
  • Evhb17

Asså igår (ursäkta) hade jag liten färgad flytning i trosan och jag höjde liksom på ögonbrynen för jag ska i te ha mens förrän tidigast lördag. Nu när jag gick på toa var den där lilla flytningen där igen. Men det kommer inte mer när jag torkar mig. Vad är detta tro! Har aldrig hänt förut. Antingen har ägget sätt sig sent (igår knep det till ordentligt i mammamagen och strålade) eller så är det nått galet för jag tog positivt ÄL den 29/5 :-/

• Zarina

Tog ett test ändå, trots att jag inte skulle, heeeelt blankt givetvis!! Äl+11.

Svar på tråden Bim runt 11 juni