• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Zarina

När tänker ni testa? :)
    Jag testar på torsdag på äl+12 troligen!

• Kakan53
    Zarina skrev 2017-06-05 21:50:26 följande:

Ååh jag vet inte, jag jobbar hela helgen. Bim på söndag, så jag får se om jag kan hålla mig till måndag :)
  • Sivans

Jag vet inte riktigt när jag har BIM men borde vara i helgen. Med mitt andra barn så plussade jag i vecka 3+3. Så testar förmodligen varje dag fram tills dess ????
  • Sivans
    Sivans skrev 2017-06-05 22:12:03 följande:

Jag vet inte riktigt när jag har BIM men borde vara i helgen. Med mitt andra barn så plussade jag i vecka 3+3. Så testar förmodligen varje dag fram tills dess ????

????= gubbar
  • MistyM

Imorgon eller i övermorgon :) ÄL +10 eller +11
  • Kakan53

Ååååh jag vill veta nu nu nu! Känns som brösten börjat ömma och lite stickningar nere i magen.. inbildning, troligtvis.
    Jag vill veta nu!!

• Zarina
    Kakan53 skrev 2017-06-06 22:02:17 följande:

Ååååh jag vill veta nu nu nu! Känns som brösten börjat ömma och lite stickningar nere i magen.. inbildning, troligtvis.
    Jag vill veta nu!!

Väntan är fruktansvärd......! Det är så förba***t tungt att försöka få barn....! Det är en av orsakerna till att jag lite lite hoppas jag skulle blivit gravid nu! Så slipper man aktivt eventuellt försöka i framtiden o slipper denhär ovissheten två veckor per månad. Är ganska säker på att jag inte är gravid dock, men vill också veta nuuu så man sedan kan glömma och fokusera på sommaren!
  • Starlights

Hej. Jag har också bim på söndag den 11 juni.

Vi har inga barn sedan tidigare. Det är 10 månader sedan vi började försöka. Blev gravid i höstas men det visade sig vara ett utomkveds, då jag blev tvungen operera bort ena äggledaren så vi hade en paus på någon månad där.

Är idag på äl+8, så kommer inte ta något test förrän till helgen. Hoppas verkligen att vi får plussa igen innan vi når det tidigare bf vi hade i juli. 

Svar på tråden Bim runt 11 juni