Inlägg från: Anonym (Kallafötter?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kallafötter?)

    Han ska lämna sin tjej för mig.. Nu har jag kalla fötter

    Detta inlägg är riktat mot andra "älskarinnor"  :) 
    Alla moraltanter kommer gå i taket nu. Jag kommer få höra att om han gör så mot henne så gör han så mot mig. Tack , jag har hört allt, men nu letar jag efter någon som varit i samma situation. Någon som varit "älskarinnan" som mannen/kvinnan sedan valt över sin nuvarande partner?
    Hur gick det till? Hur kändes det när personen väl gjorde det?


    Läser överallt om att otrogna män aldrig väljer sin älskarinna över sin fru, men ibland händer det. Någon som vill dela med sig? 

  • Svar på tråden Han ska lämna sin tjej för mig.. Nu har jag kalla fötter
  • Anonym (Kallafötter?)

    Förlåt att jag inte svarat.
    Vet inte ens varför jag skrev denna tråd eller varför jag skulle spela så tuff.
    Egentligen tycker jag att detta är skitjobbigt och så sjukt komplicerat. Jag skäms över att skriva om denna situation helt ärligt... :( 

    Jag trodde att jag visste vad jag ville. Jag kände mig till 100% säker på att jag ville vara med honom. Att om han lämnade sin tjej så skulle jag lämna min kille. Ja... jag har en sambo..  


    Nu har han sagt till sin tjej att han vill separera och 1000000 känslor vällde över mig. Jag trodde att jag skulle bli överlycklig, men istället fick jag ångest och blev rädd. Plötsligt blev det på riktigt , och det är en riktigt stor grej att lämna sin familj!!

    Vi har inte haft sex, så jag kan väl inte egentligen kalla mig älskarinna. Men jag vill ändå veta hur andra "riktiga" älskarinnor har haft det. Jag är chockad över hur jobbigt och jävligt detta känns. Vill veta hur det gick .. Om detta är en normal reaktion.. Om detta betyder att jag inte är ett jävla dugg säker eller om jag bara blivit rädd för att det nu är på riktigt.. 

    Är så kär i honom. Men samtidigt älskar jag min sambo. Jag vet inte längre. Fan 

    Vi är inte "unga". Vi är båda 30-något.

  • Anonym (Kallafötter?)
    Anonym (Oups) skrev 2017-07-13 08:54:47 följande:

    Av egna erfarenheter så antar jag nu att alla killar går tillbaka till sina gamla "riktiga flickvänner" :P även om man kan ha dom ett tag!


    Varför är det större chans att han går tillbaks till sin än att jag går tillbaks till min kille?

    Är rädd att han kommer gå tillbaks till henne efter ett tag. De har varit tillsammans i 15-20 år....
  • Anonym (Kallafötter?)

    Har gråtit så mycket de senaste dagarna. Dels för att jag tycker så otroligt synd om hans tjej och hans barn, och för att jag mår dåligt mot min sambo för det jag gjort. Bara tanken på att det är mitt fel att deras familj skulle upplösas fick mig att vilja spy.

    Har nu sagt till honom att jag vill sluta ses och att jag inte vill att han kontaktar mig mer.. 


    Om något är "rätt" ska man ju inte må såhär.. 
    Är såklart ledsen över detta. Är kär i honom och har hela tiden tänkt att jag ska lämna min sambo och vara med honom istället.. Men nu när det blev på riktigt så ångrade jag mig helt enkelt... Tror aldrig jag skulle kunna lita på honom efter allt detta.. Han tjej som är helt förkrossad hade funnits där i bakgrunden och försökt få tillbaks honom. 


    kan riktigt se framför mig hur han om något år hade suttit på tex julafton och saknat sin familj. Hur jag hade tagit på mig skulden för det, och hur hela vårt förhållande blivit bittert... 

    Har inte sett några lyckliga slut på detta scenario än så jag får väl bara lita på alla historier om hur det alltid bara blir skit av det hela och lägga benen på ryggen och springa min väg...

  • Anonym (Kallafötter?)
    Anonym (Barn) skrev 2017-07-13 08:38:29 följande:
    Oj. Finns det barn inblandade?

    Den som kan svara på din fråga är nog bara du. Var det hela en flirt/relation för lite spänning från din sida? Vad har du lovat honom?

    Han har 2 barn, jag har inga barn. 

    Jag har sagt att jag är osäker 9 av 10 av gångerna som han frågat mig. Men vid 1 av 10 gånger har jag sagt att jag är redo att lämna min sambo för att vara med honom. 


    Trots att jag sagt till honom att jag är osäker, så var jag inte det. Jag var helt jävla säker men jag ville inte att han skulle veta det. Var rädd att han skulle välja henne och att jag skulle ha gjort mig sårbar..

    Nu valde han ju mig ändå.... Och så får jag kalla fötter och springer iväg... vilken soppa. 

  • Anonym (Kallafötter?)
    Anonym (Testa) skrev 2017-07-13 11:09:01 följande:
    Du måste göra ditt beslut om du vill fortsätta leva med din sambo oberoende av vad din flirtkille hittar på.

    "Jag dumpar min sambo om den nya vill ha mig!" Är det så du vill leva?

    Har verkligen försökt att tänka så.. Men det är otroligt svårt att stänga av sina känslor ... Älskar sambon och är kär i den andra.
    Jag undrar hur jag kan älska min sambo om jag blir kär i någon annan?


    Om det varit så att man "kan vara kär i 2", så hade jag inte tvekat på min kille. Då hade jag bara sett detta som en förälskelse. Men det känns helt fel att kunna bli kär i någon annan om man verkligen älskar sin partner. Så min slutsats har varit att jag kan inte älska min sambo så mycket som jag tror. 

    Men nu vet jag inte mer. Kanske man kan älska någon och ändå vara förälskad i en annan..

    Känns som kaos i huvudet allt detta. 

  • Anonym (Kallafötter?)
    Anonym (L) skrev 2017-07-17 11:47:37 följande:

    Jag har träffat två upptagna män genom åren . Vi blev förälskade och jag gjorde klart att jag inte tänkte vara älskarinna och att de inte skulle göra slut p.g.a. mig utan enbart om relationen verkligen var över. Båda gjorde slut och blev tillsammans med mig när separationen var klar.

    Den ena mannen var jag tillsammans med något år men han sårade mig (inte otrohet) och jag gjorde slut. Den andra mannen gjorde jag också slut med eftersom det visade sig att hans ex var gravid. Jag rådde honom att gå tillbaka till henne vilket han gjorde. Jag tror inte att han är särskilt lycklig med henne, men det är inte min ensak, han tog i alla fall sitt ansvar. 

    Det jag har svårt för är män som har älskarinnor vid sidan av. Det händer att man blir förälskad i någon och lämnar sin nuvarande men då ska man göra det på ett så skonsamt sätt som möjligt för alla parter. En man som har en älskarinna under längre tid har en personlighet man ska akta sig för.

    Bortsett från den moraliska aspekten så vet man på förhand att han är kapabel att ljuga konstant för en person som tror att hon står honom närmast. Han sätter  sitt ego och sina känslor framför både älskarinnan och sin officiella partners behov eftersom han vill äta kakan och ha den kvar. Inget av det är drag som jag skulle vilja ha hos en framtida partner för även om han inte är otrogen så kan det få andra konsekvenser. Att behandla människor så visar att man saknar vissa spärrar och kanske t.o.m. har bristande empati och inlevelseförmåga. Det är sådant TS borde fundera över.    


    Hade du inte ångest över tjejerna? Det gör så ont i mig att veta att hon mår så dåligt. Även om de har haft ett dåligt förhållande under en lång tid så blev hon helt förkrossad... Menmen.. det spelar ju inte någon roll nu för jag har ändå avslutat.. Vet inte hur jag skulle ha kunnat handskas med dom skuldkänslorna i resten av mitt liv..

    Han ville lämna direkt när vi började flörta med varandra. Han har varit väldigt öppen med det. Först trodde jag bara det var något han sa , verkar ju som att alla killar säger att dom "har dåliga förhållande och snart ska göra slut". Men denna kille menade det, det har han ju bevisat nu..


    Har du träffat en singelkille nu tro? :)  

  • Anonym (Kallafötter?)

    Jag är så himla irriterad på honom!!


     


    Okej. så jag har gråtit och mått så jävla dåligt under hela den här perioden pga dåligt samvete och allt annat som ingår när man är såhär dum i huvudet .. Han vet inte HUR dåligt jag mått, det enda jag sagt är att jag har ångest och att jag hade mått otroligt dåligt om han lämnade sin tjej pga mig. Han har då intygat att han skulle ha lämnat henne oavsett, att han har tänkt på det lääääänge. Jag har då bett honom att ta upp med henne det han är olycklig med så att hon iallafall ska få en chans att ändra sig, och då kanske hans känslor för henne kan komma tillbaks. Jag tycker inte att man bara ger upp en familj pga en förälskelse. Men om han verkligen inte har några känslor kvar för henne så är det klart han ska gå.
    Han har sagt att dom har haft många kriser och att han tagit upp det med henne förut, men att inget ändras. Han är 100% säker på sin sak och la la la.
    Jag tror faktiskt att han var säker. Men jag trodde också att han skulle ändra sig när han väl berättade det för henne och såg hur ledsen hon blev.
    Tvärt emot så sa han att han fortfarande var säker. Att han tyckte synd om henne men i övrigt kände han sig helt kall. Han sa att han trott att det skulle vara svårare än vad det var.. Okej.... 

    Men nu när jag inte längre vill vara med honom så får jag höra att de fortsätter som vanligt? De planerar utflykt till danmark osv.

    Alltså menar han allvar? Vilken jävla lögnhals som matat mig med sina kärleksförklaringar och om hur säker han är och laaaaaaaaalalala och sen direkt när jag inte vill så ska han "behålla" henne? Jag spyr.. Hur kan jag vara så jävla dum i huvudet att jag föll för en sån falsk människa och hans ord? Blir så jävla arg på mig själv. usch..

    Man skulle litat på alla på familjeliv, allas historier. Det är ju samma med 90% av fallen.. 

  • Anonym (Kallafötter?)

    och ja. om man nu får lov att ha en "anledning" till allt detta så är min att jag och min sambo hade tillfälligt distansföhållande under ca 1 år som var riktigt tufft. Under denna period träffade jag denna andra man och blev förälskad i honom. 


    När sambon kom tillbaks uppdagades att han kysst en annan tjej en utekväll vilket bara knuffade mig närmre denna andra man. 
    Jag och sambon har haft ett riktigt tufft år.. Innan han åkte hade vi ett riktigt fint och öppet förhållande och jag hoppas att vi kan hitta tillbaks till dom vi var..

    Jag ska bara försöka acceptera att det är "okej" att älska en person samtidigt som man är förälskad i någon annan, och förlåta mig själv för det.

  • Anonym (Kallafötter?)

    Varför är jag så fruktansvärt arg på "han andra"? 


    Det var ju jag som avslutade det. Men ilskan bubblar i min kropp och jag vill bara ringa honom.... Vet inte ens vad jag vill säga till honom men jag är bara arg..

  • Anonym (Kallafötter?)

    Jag tror på honom för att vi båda var förberedda på att vi båda skulle må skit dåligt, att det skulle bli en extremt jobbig period när vi lämnade våra partners. Han verkade inte må alls dåligt. Fortsatte att sms och ringa mig som vanligt, åkte o träffa mig medan hon satt hemma med barnen osv. Han sa hela tiden att han klart tyckte synd om henne, men i övrigt kände han inget. Hade helt klart förväntat mig att hans känslor för henne skulle väckas av att han såg henne ledsen, att han såg hur mycket han verkligen betyder för henne...

    Det faktum att han inte verka bry sig alls fick mig att vakna lite. Jag grät för kag tyckte synd om henne, men han som har varit hennes bästa vän och man i så många år går ut o festar och träffar sin 'älskarinna' medan hon ligger hemma helt förstörd..: han verkar inte så speciellt empatisk

  • Anonym (Kallafötter?)
    Jesper f skrev 2017-07-19 15:03:08 följande:
    Fast det där vet du egentligen inte så mycket om, du vet bara vad han BERÄTTAT, inte hur det EGENTLIGEN förhåller sig, det är två helt skilda verkligheter. Vad är det som säger att hon är "förkrossad"? Hon kanske OCKSÅ har tänkt på det länge, men inte vågat tagit upp det, varför reaktionen när han tog upp det var betydligt mildare och enklare än vad han förväntat - och det kom som en chock för honom. Så viktig var han inte mao...

    Jag utelämnar helt moral, för jag anser inte att ens egen moral eller icke moral, är ett mått för hur man bedömer andra människor i överhuvudtaget - för vi är alla unika och hamnar i olika situationer där vi av en eller annan anledning måste ta någon form av beslut. Och allting är inte svart/vitt. Men, min amatör analys, är att det känns lite som att du redan från början satt för mycket fokus på deras relation och i synnerhet den kvinnan, än att vara trygg/säker i dig och vad DU velat. För du har pratat nu 90% om deras relation, men bara 10% om din, tex.

    Om du hade vart en vän till mig, som kom och berättade den här historien i förtrolighet, skulle jag råda dig till att bärja särskilja, och tråda ned allt till hanterliga "boxar", för att kunna ta vettiga beslut kring - oavsett vad det/dom besluten innebär - för det kan bara du göra. Jag kan aldrig rättmätligt sätta mig och kritisera ett beslut du gör i ditt liv - för jag står inte i dina skor. Jag kan bara finnas där som stöd och lyssnande öra.

    Hela situationen, skulle jag säga är problematiskt, därför att du har blandat i så många komponenter, känslor, skeenden och tänkta scenarion som kanske inte alls är så, blir så, vart så, eller ens är rellevant att tänka/titta på ur ett här nu perspektiv.

    Det första jag skulle göra, är att försöka "klippa ut" ditt nuvarande samboförhållande - för vad det är som gäller/inte gäller där för framtiden, det är en fråga. ( om inte nu din sambo känner till den här historien, gör han inte det, skulle jag fn heller inte ta upp det just nu )

    Och sen försöka hantera den här andra historian med den här mannen. Och ärligen ser jag inte så många andra lösningar än att klippa bort honom ur ditt liv helt. Jag tror inte nödvändigtvis att förälskelse och kärlek går hand i hand alla gånger. Lika lite som jag tror att sex och kärlek heller måste göra det - för då skulle det sannerligen inte bli många barn gjorda på midsommarafton tex... Som jag ser det ur din beskrivning, dom 2 största sakerna som hänt här, är 1. Mannen ifråga har fått på "käften" hemma, för att han inte var så viktig som han trodde, vilket skakat om honom rejält - hade han aldrig trott. 2. Du är arg på hans reaktion, för att du tänker på det som DU höll på att mista/var bered att satsa - men samtidigt inser du nånstans att det är meningslöst eller inte finns någon väg, att ta ut det på honom. Vad jag tror inträffat i DITT fall, är att du vaknade upp från att vara kär i kärleken, och började se helhetsbilden på ett annat sätt. Vad som hände i hans fall, var att han insåg att hans lilla "play" på sidan om, inte skulle orsaka hans sambo så stor "skada" som han trodde - och med det i handen, och tanken på att han ändå på nått sätt måste ha någon kontakt iom barnen, försöker han lindra sina förluster och slicka sina sår och få ihop förhållandet hemmavid.

    Jag skulle inte tycka, att i nuläget, att avsluta BÅDA relationerna på en och samma gång - och bara rusa sta - är en bra lösning för dig. Däremot behöver du komma upp på spåret, reda ut DIN relation med din Sambo, när det här med andra mannen lagt sig, för att veta hur din/er framtid ska se ut. Sånt här MÅSTE inte förstöra en relation, det kan också förstärka den - om man är väldigt ärliga och öppna mot varandra, och framförallt tydlig med vad man vill framåt, har för behov och drömmar/planer SAMT har förmågan att kunna släppa det som är bakom en när man pratat igenom det. Jag tror inte alls att något lopp för dig/er måste vara kört, men jag tror att det är viktigt att du gör saker nu i rätt ordning och följd, så du inte orsakar DIG någon bitterhet längre fram i livet.

    Tusen tack för ditt inlägg. Tar åt mig det du skriver och jag inser att jag blandar in för många komponenter.. Förutom de jag redan skrivet så tänker jag på mina föräldrar, min pappa hade en annan kvinna bakom ryggen på min mamma och det krossade henne. Pappa valde att stanna men jag har alltid hatat den här andra kvinnan.. Antar att det bidrar till att jag mer eller mindre hatar mig själv just nu.. Jag övertänker ALLT. Har svårt att lägga allt i olika "boxar" så som du säger, jag har bara allt huller om buller och känner mig riktigt vilsen. 

    En annan anledning till att jag satt så mycket fokus på dem, och på HENNE är för att jag läst så många trådar och hört så många historier om hur män plötsligt lämnar sina fruar för en blixtförälskelse, och hur dom snabbt ångrar sig och antingen börjar smyga med sin ex-fru bakom ryggen på den nya, eller helt enkelt bara saknar henne.  Jag vill hans bästa, jag bryr mig mycket om honom och vill att han ska ha det bra.. I mina ögon så är det bästa för honom att lappa ihop sitt förhållande och stanna med henne. Har väldigt svårt att vara egoistisk i denna situation då han har barn .. Även om jag velat ha honom mer än allt annat så kan jag inte stänga av känslan av att jag "stjäl" honom från hans familj. Att jag är en homewrecker.. 


    Jag är så otroligt glad att min egen pappa valde att stanna och att mamma valde att förlåta honom. Familjen är allt för mig. 


    Så om han tar upp det han är missnöjd med i deras relation och hon bättrar sig, så kanske dom kan bli lyckliga igen? Barnen kan få ha mamma och pappa tillsammans och både han och jag kan se tillbaks på detta som en "fling" och inget mer.. Tror det är större chans att han ångrar att han lämnat, än att han stannar? Han kommer sakna att vara en familj och han kommer sakna sina barn när han inte har dom..jag VET att jag lägger helt för mycket energi i att vilja fixa deras förhållande, speciellt eftersom att jag är kär i honom .. Jag borde ju vilja förstöra deras förhållande? Säga till honom att lämna och komma till mig?  Men jag är bara inte gjord så.. jag kan inte.. 


    Ang. min sambo så har jag berättat för honom att jag kysst en annan man vid ett fåtal tillfällen. Det har i verkligheten varit vid mååånga tillfällen men jag vågade inte säga det.. Kände att jag var tvungen att säga något om det, även om jag inte berättade hela sanningen.. Hade egentligen velat berätta allt så att han helt och hållet kunnat bestämma sig för om det är något han kan förlåta eller inte, men innan jag berättar vill jag ha lite distans från den andra mannen och jag vill vara säker att jag ens vill vara med min sambo.. Skulle jag bestämma mig för att lämna sambon ser jag ingen anledning att vara helt ärlig och såra honom..

    Jag och sambon har såklart våra problem. Innan vårt distansförhållande hade vi det så jäkla bra tillsammans! Vi var öppna, ärliga, kärleksfulla, hade alltid roligt tillsammans, drömde om vår framtid tillsammans osv. Alla runt omkring oss avundades oss då vi är ett par som gör ALLT tillsammans. Vi hade verkligen alltid roligt ihop. Vi reste världen  över, festade tillsammans, skämde bort varann med kärlek.. Åkte på utflykter och bara tog vara på tiden tillsammans. Ibland åkte vi såklart själv med vänner, han reste bla med sina killkompisar i ca 1 månad.. Även detta var något jag älskade med vårt förhållande, att vi kunde göra saker själv och att vi litade på varandra..


    Jag sa alltid att jag inte ens vill ha barn, just för att jag alltid ville ha min sambo för mig själv.. Ville inte att något skulle komma mellan oss någonsin.. Han var min stora kärlek.. Sen åkte han och allting förändrades.. Han kom tillbaks i april och under de månader han varit tillbaks har jag samtidigt haft känslor för denna andra kille.. Därför har jag inte kunnat ge min sambo all min uppmärksamhet och fokus. Det har varit svårt att knyta an till varandra igen, och att vänja sig vid att bo tillsammans igen. I början var det jobbigt när han ville ändra saker i hemmet eller skulle ha åsikter om allt. Tex om hur länge jag stanna uppe på kvällen, var jag la mina smutsiga kläder eller vilka lampor som skulle vara tända!?


    Det börjar bli mycket bättre med sambon sen jag för någon månad sen började ta avstånd från den andra killen har jag och sambon lyckats komma varann närmre igen. Vi har mycket mer sex (som förr) och skrattar och har kul tillsammans. Jag skymtar dom vi var.

    Ja, det var 1-2 månader sen jag började ta avstånd från den andra killen, och det var även då han bestämde sig för att han skulle lämna sin tjej för att vara med mig. Det verkar som att vår tid ifrån varann fick honom att vilja vara med mig mer, medan jag ville ha honom mindre. När jag fick lite distans började jag se alla möjliga hinder och problem, och jag började även få upp ögonen för min egen sambo..

    Det positiva med att vara med "den andra":


    Jag är förälskad i honom. Och det är helt jävla underbart att vara kär!!


    Det (kanske) negativa:


    Jag måste lämna och såra min sambo


    jag bli bonusförälder

    kommer inte kunna lita på honom.. är han otrogen mot henne så kan han vara det mot mig.. 


    Han och hans ex kommer säker hålla på fram och tillbaka alternativt bråka under en lång tid.


    jag är hans rebound? något han hakat sig fast i för att komma ut ur sitt förhållande


    jag kommer inte få egna barn då han är ca 10 år äldre och redan har 2 barn

    När jag var som mest förälskad i honom kunde jag inte se något negativt alls. Jag tänkte bara att allt löser sig.. Han får hitta nytt boende och så får vi ses när han är barnfri.. Jag tänkte att det kunde vara bra att vara bonusvuxen. Jag får då livet med barn utan att faktiskt ha egna barn. mindre ansvar men allt roligt med barn. Jag såg på allt så himla positivt.. Inget kunde stoppa oss..

    Tur att jag vakna.. Det betyder dock inte att jag tycker att detta är lätt.. Detta är så himla förvirrande och jobbigt... Mina känslor ändras varannan minut känns det som. Känner att jag hade velat ha ett "riktigt" avslut.. Jag avslutade det mer eller mindre över sms och det känns konstigt att bara sluta prata sådär pang bom. 


    jag vet inte hur man avslutar en sån här sak? Hur man släpper det och går vidare? Finns det något att prata om? Något jag kan göra för att detta ska försvinna? 


     

  • Anonym (Kallafötter?)
    Anonym (Man ska tänka sig för..) skrev 2017-07-20 09:44:31 följande:
    "Så om han tar upp det han är missnöjd med i deras relation och hon bättrar sig, så kanske dom kan bli lyckliga igen?"

    "Om hon bättrar sig!!??"

    Du har ju ingen aning om hur deras relation ser ut, så det var ett riktigt korkat uttalande.  Hon kanske inte är supernöjd med honom. Han har högst troligt sidor och beteenden som HAN behöver bättra sig på. Han är kanske i hennes ögon inte guds gåva till kvinnorna.

    Du har uppenbarligen köpt allt den här mannen berättat för dig. Så naivt!
    Jag uttryckte mig dumt. Jag mena inte bättra sig. Jag menade att de båda tillsammans kan ha en öppen kommunikation om vad de är missnöjda med, hur de har kunnat glida isär, och börja jobba på sin relation tillsammans.
  • Anonym (Kallafötter?)

    Ber om ursäkt för att jag formulerar mig så otroligt dåligt. Och framförallt för min trådstart. Ångrade det direkt och övervägde att starta en ny tråd bara för att slippa den där starten. Men höll mig till denna ändå..

    Allt är som en kaos i huvudet och jag kan inte tänka ordentligt. Känslorna svänger hit och dit hela tiden. Arg, ledsen, saknar, avskyr, tuff, svag, ja, allt. 

    Ska nog inte skriva mer... Känner att det jag skrivit innan passar inte alls in på det jag känner nu. Känslorna vänder snabbt så jag får ha is i magen och försöka avvakta lite. Inte stressa fram ett avslut och inte stressa fram med min sambo. Detta får ta sin tid helt enkelt. Jag kan inte förvänta mig att allt ska bli bra över en natt typ.... Jag får bara acceptera hur det ligger till även om det är svårt. 

    Jag kommer inte berätta för hans tjej. Skulle aldrig få för mig att lägga mig i mer än jag redan gjort. Det är helt upp till honom ... 

  • Anonym (Kallafötter?)

    Uppdatering. Han har flyttat ut från deras gemensamma hus. Han bor nu tillfälligt i lägenhet och har barnen varannan vecka. 

    Vi har avslutat det men är fortfarande vänner. Har inte träffat honom på över 1 månad men har smsat om hur allt går och så på vänskapligt sätt. 

    Jag och sambon jobbar på vårt förhållande och jag ger vårt förhållande 100%.


    Han vet att jag varit förälskad i en annan och har "förstår" pga hur vi haft det.


    Jag är arg på mig själv som lät mig falla för en annan men är glad att jag aldrig tog det så långt att jag hade sex med honom eller så. 


    Hoppas att jag och sambon kan ta oss igenom detta. Vårt nya hus får vi i december och jag ser fram emot det.

Svar på tråden Han ska lämna sin tjej för mig.. Nu har jag kalla fötter