Fröfröken skrev 2017-08-04 07:44:38 följande:
Hej alla! Jag är i slutet av v 14 nu o BF 3/2. För mig har illamående o tröttheten princip släppt men magen växer påtagligt. Inga småblödninfar denna grav men haft det båda tidigare, vanligt o ofta ingen fara har jag lärt mig om än man blir orolig ! Har hunnit med inskrivningen som handlade om allmän gravidinfo o blodprov. Samma bm som sist så känns bra. Ul med kub hade vi veckan efter, 2 v sen nu, och vi fick se en pigg krabat, tillsynes frisk :) detta är alltså mitt tredje barn, har en pojke på 7 o en flicka på 4 sen innan. Trevlig att ha kontakt med ngr i samma stad ! Bor i Lambohov, och har, erkänner jag, redan klickat hem en vagn, en kronan city på rea, nästan halva priset ! Tips ;) har flera vänner som är nöjda med den. Vi har inte vår gamla vagn kvar så kul med en ny till trean.
Ta hand om er alla! //Fröfröken
Hade du molvärk samtidigt som blödningarna under de andra graviditeterna och hur mycket blödde du? Jag har inte haft några känningar förrän igår, är i vecka 11. Har fått molvärk och bruna flytningar så kan ju vara början till missfall :(. Trodde det var bättre igår kväll men nu har jag molande värk igen. Så får kolla upp det, ska till Mvc och ta prover inför UL idag. Jobbigt att inte veta vad detta är :/.