• Carrolkpg

Februarimammor 2018 Linköping

Hej!

Jag och min sambo väntar barn, Bf slutet av februari 2018. Jag vill gärna ha kontakt med andra blivande mammor som bor i Linköping eller i närheten. Det vore kul att följas åt under graviditeten och bolla tankar och idéer med varandra. Det är första barnet för mig och min sambo så det är en omtumlande tid nu med mycket funderingar :). Jag är 36 år så lite äldre förstföderska. Hoppas vi hörs! Hälsningar Carro

• Svar på tråden Februarimammor 2018 Linköping
  • Entie90

Hej jag bor i Linköping :) Min förlossning är dock beräknad i april :)

• Entie90
    Entie90 skrev 2017-10-14 23:08:36 följande:

Hej jag bor i Linköping :) Min förlossning är dock beräknad i april :)

Oj nej . Läste inte allt där. Beklagar.
  • Carrolkpg

Hej alla! Hoppas att era graviditeter går bra :). Jag har precis fått veta att jag är gravid igen, andra försöket efter mitt MA. Nu hoppas jag att det går vägen så att det blir en sommarbebis :). Vågar inte glädjas än, blir lång väntan nu...

• Calici
    Carrolkpg skrev 2017-11-05 11:45:05 följande:

Hej alla! Hoppas att era graviditeter går bra :). Jag har precis fått veta att jag är gravid igen, andra försöket efter mitt MA. Nu hoppas jag att det går vägen så att det blir en sommarbebis :). Vågar inte glädjas än, blir lång väntan nu...

Vad kul att höra! Har tänkt på dig ibland och undrat hur det gått och att få veta att du väntar sommar bebis var en jättebra nyhet. Skönt att ni blev gravida så fort igen. Håller tummarna för er nu.
  • Carrolkpg
    Calici skrev 2017-11-05 12:17:47 följande:

Vad kul att höra! Har tänkt på dig ibland och undrat hur det gått och att få veta att du väntar sommar bebis var en jättebra nyhet. Skönt att ni blev gravida så fort igen. Håller tummarna för er nu.

Tack! Håll tummarna hårt :). Hur går det för dig och hur mår du nu? Det som är så skönt nu är att de håller extra koll på mig på kvinnokliniken eftersom jag har haft både utomkveds och MA. Får tidigt vul och syns inte tydliga hjärtslag då får jag komma på återbesök 1 vecka efter. Det står i min journal så känns bra. Då slipper jag gå runt och vänta för länge om något är fel...
  • Calici

Vad skönt att du får lite extra koll, det är värt mycket att slippa vara i någon slags limbo och ovisshet.

• cissi82

Ucarrolkpg, va roligt att höra. Grattis! Håller timmarna för dig. När är det dags för vul?

• Carrolkpg
    cissi82 skrev 2017-11-05 18:09:05 följande:

Ucarrolkpg, va roligt att höra. Grattis! Håller timmarna för dig. När är det dags för vul?

Tack så mycket :). Är så tidigt i graviditeten ännu, bara vecka 4. Så blir väl vul någongång i vecka 7 kan jag tänka mig. Kommer inte ha så bråttom att skriva in mig på Mvc denna gång. Hur går det för dig i graviditeten?
  • cissi82

Jo tack det går bra. Gick in i v31 igår. Sjukskriven sen snart två månader tillbaks. Foglossning.
    Nytt Läkarbesök på tisdag med nytt ul som vi ser fram emot :)

• Carrolkpg
    cissi82 skrev 2017-11-05 19:22:26 följande:

Jo tack det går bra. Gick in i v31 igår. Sjukskriven sen snart två månader tillbaks. Foglossning.

Nytt Läkarbesök på tisdag med nytt ul som vi ser fram emot :)

Jobbigt med foglossning men roligt med ul :). Vet ni om det är en pojke eller flicka?
Svar på tråden Februarimammor 2018 Linköping