Milja skrev 2017-10-20 00:20:49 följande:
Jag hade väldigt ont i ryggslutet igår eftermiddag och kväll (blir det RD6? Räknas ET som 0 eller 1?) Kändes som när mensen är på väg. Annars känner jag inte av så mycket. Värsta hittills är att jag inte sover alls om nätterna just nu. Brukar aldrig ha svårt att sova. Nu har jag sovit kanske en eller två timmar per natt. Var helt oförberedd på att ruvartiden skulle vara så här jobbig.. tänkte att bara sprutorna och äggplocket är gjort har jag passerat det värsta. Har inte testat. Har för mig sedan tidigare att pregnylen kan ligga kvar i 10 dagar så är rädd för falskt positivt (och negativt)
Jag räknar ET som 1 (jobbar inom vården och vi räknar alltid den dagen som 1 då det sker något). Lite som jag känner då, diffus mensvärk som kommer och går. Igår kände jag inget, i förrgår molade det lite. Blir tokig! Man vill ju bara veta, oavsett resultat vill jag veta för det känns som det blir lättare då! Usvh vad jobbigt för dig. Jag kan ändå sova gott och koppla bort tänkadet mycket när jag är på jobbet vilket är skönt! Ja jag har också läst att den kan sita i 10 dagar men idag är den garanterat ute men kunde inte för mig att ta ett test imorse? Väntar nog till mån/tis för då borde mensen komma, de gjorde den sist när jag tog Ovitrelle - exakt 2 veckor efter kom blödningen.