• stellanocte

Vi som börjar med IVF hösten 2017

Hej!

Min man och jag står i kö för att starta IVF till hösten. Förhoppningen är att vara i gång i september. Är det någon mer här som ska börja på samma resa? Det vore roligt att följas åt och dela erfarenheter och tankar. 

Jag har tappat räkningen på vilket försök vi är på nu men vi har nog cirka 18 misslyckade försök bakom oss. Vi längtar mycket och hoppas att det nu äntligen ska bli ett barn. 

• Svar på tråden Vi som börjar med IVF hösten 2017
  • MollyB
    Ellencassandra skrev 2017-11-08 18:28:20 följande:

Fy satan så nervös jag är inför imorgon. Testdagen.. usch känner på mig att det blir negativt :( molvärken har kommit å gått under dagen. Inget blod än. Pendlar mellan hopp å förtvivlan.

Jag hoppas och håller tummarna för ett plus imorgon!! <3 Börjar själv bli nervös inför testdagen!
  • Ellencassandra

Testet blev så negativt som det kan bli :( ingen mens men den kommer väl snart.. usch så trist.
    Nästa försök blir väl i januari..

• segelvind
    Ellencassandra skrev 2017-11-09 05:15:09 följande:

Testet blev så negativt som det kan bli :( ingen mens men den kommer väl snart.. usch så trist.

Nästa försök blir väl i januari..

Åh nej, vad tråkigt! Känner med er Vi är några som laddar inför vårt nästa försök i januari så vi får peppa varandra genom väntan och julstängda kliniker <3
  • Hey.orange
    MollyB skrev 2017-11-08 17:59:03 följande:

Vilken härlig överraskning du fick då! Jag kan vara lite nojig över hur det ska kännas. Och det verkar ju vara väldigt olika.

Jag mår bra :) känner inte av ljumsken lika mycket idag. Det kan säkerligen bero på att du har stått upp mycket, hoppas att det blir bättre av lite vila ikväll!

Då har hag gjort mitt test, nyfiken som jag är!

• Ellencassandra
    Hey.orange skrev 2017-11-09 06:36:25 följande:
    Kan inte se nån bild! Är det positivt? :)
  • Hey.orange
    Ellencassandra skrev 2017-11-09 06:57:08 följande:

Kan inte se nån bild! Är det positivt? :)

Ja det är det! <3
  • segelvind

Grattis! Åh så roligt!!!
  • ivfbebis

Grattis!!!?
Svar på tråden Vi som börjar med IVF hösten 2017