Azerp skrev 2017-11-08 16:16:12 följande:
Nu har kliniken ringt och då kom nästa tunga besked, invänta blödning efter lutinus och sedan igång vid nästa egna mens, dock tidigast i januari pga krockar med julstängt osv. Nästa gång kommer jag behandlas lite annorlunda och förmodligen köra dubbla ovitrelle när det är dags bland annat, samt att det kanske blir icsi då bara ett befruktades denna gång. Dom antog att det inte skulle vara nödvändigt med icsi denna gång iom att vi har en gemensam graviditet men som sagt kanske det ändras till nästa gång.. Detta försök räknades inte heller sa han men hur det än är räknas det för oss och jag ser inte alls fram emot ännu en väntan och ovisshet. :( <3
Vad bra med en plan! Men det suger ju rent ut sagt med denna väntan. Vi måste ju också vänta till januari så kan verkligen förstå och känna er frustration och besvikelse. Det finns ju inget annat att göra än att få tiden att få
Kan ni hitta på något? Renovera ett rum? Köpa julklappar? Åka på en resa? Jag har börjat kolla efter att köpa landställe just för att göra något annat men vi är lite rädda om våra pengar om vi ska köpa många försök efter landstinget...
Vi får peppa varandra fram till januari <3