Gladhannapanna skrev 2017-10-12 14:12:30 följande:
Jag gjorde en omoperation pga komplikationer 21/9 och ätandet går mycket bättre efter den. Har gått ner ca 25 kg totalt sedan flytstart i slutet av maj. Jag är nöjd med den nedgången och känner att huden hängt med rätt ok även om jag har daller på armarna och sladdrig mage. Hoppas på att gå ner några kilon till, men skulle jag stanna här är det inte heller hela världen. Har varit ganska duktig med motion innan omoperationen, tränade på gym ett par gånger i veckan och mycket promenader. Nu orkar jag tyvärr inte lika mkt men det kommer säger de. Jag är lättblödande och fick ett läkemedel mot blödning som jag tydligen inte tålde utan blev allvarligt sjuk och kördes i ambulans från Carlanderska till Sahlgrenska där jag fick ligga i respirator på iva i ett dygn, låg på SU från fredag till tisdag och var medvetslös till söndagen. Fick ngt som heter Hyponatremi som orsakade krampanfall. Det är saltbrist i blodet. Oerhört ovanligt 1/10 000 som får den biverkningen av medicinen. Nu mår jag bra, men är trött!
Ojdå inte kul ju, men bra att det går bättre nu.Vilken typ av komplikatioer? 25 kg är ju jättebra

Jag har gått ner 12 kg sen flytstart i början på september. Upplevde du att sen man började med pure perioden att viktnedgången gick saktare? Jag har ätit pure kost i 8 dagar och har tappat runt 1 kg på dessa dagar. Det är iofs bra att det saktar ner lite så huden hinner med, men blev så stor skillnad direkt

har du fått fysisk aktivitet på recept oxå? jag promenerar varje dag 2x30 minuter men vill göra nått mer nu, när det har gått några veckor. Funderat på indoor walking och cirkelträning nu, men är inte riktigt säker. Förslag?
Tröttheten kommer nog med på köpet

jag är sjukt trött på kvällarna med. Helt slut vid 20-21 tiden, och i mitten på nästa vecka ska jag börja jobba igen

förhoppningsvis somnar jag inte på jobbet haha.