smurfen 11 skrev 2018-04-08 10:58:48 följande:
Ursäkta att jag klampar in här, nu är vi på gång med äd om några veckor, men har funderat på det här med blodtestet. Jag kommer inte iväg till Aten och gör stora immunpaketet, men detta är väl överkomligt, låter lite äckligt att skicka blod dock;) Och det är nog en överkomlig kostnad tänker jag.
Koksaltlösning, är det bara vatten och salt helt enkelt? Du har ju koll på allt:)
Läst att du gjort ytterligare test nu, imponerande att du orkar, tycker du inte att det börjar bli mycket?
hoppas det gör susen till nästa omgång nu då!
Serums mensblod kostar 300euro dvs ca 3500 svenska kronor.
Koksaltlösning kan du endera köpa färdig liten förpackning på Apoteket eller koka upp salt och vatten på spisen i kastrull, och låta det kallna helt och hållet.
Serums Mensblodtest
Du behöver 5 saker:
En Vadderad påse av minsta storlek
Några frimärken
Koksaltlösning
2 urinprovrör med skruvkork (1 att skicka och 1 i reserv)
Instruktionen med adress etc du hittar på ivfserums hemsida under infection screening. Se den blåmarkerade länken jag la in i tidigare meddelande.
Välj att göra både Locus medicus testet och 11 in 1, så testar du så mycket som möjligt. Skriv detta i ett brev med dina kontaktuppgifter som du skickar med urinprovröret i den vadderade påsen.
Om det hittas några baciller som inte ska vara där, så får man ett EU-recept på antibiotika som man kan lösa ut på Apotek i Sverige. Både mamnen och kvinnan måste behandla sig samtidigt, annars bollar man bara infektionen mellan sig.
Ät först färdigt all antibiotika innan nästa insättning, så får embryona större chans att klara sig när de inte behöver slåss mot bakterierna.
Lycka till !
Vi har inte bara gjort ett nytt test, utan en helt ny immunutredning i London, större än den jag fick göra i Aten. I Aten testas endast kvinnans blod. Denna gång testades både mannen och kvinnans blod. Jag fick en mängd nya svar, men främst att jag har låga LAD (blockerande antikroppar som ska skydda embryot från kvinnans immunförsvar) så jag behöver nu göra 2 LIT (immunvaccinering) innan nästa insättning, vid låga LAD räcker det inte med Intralipid, kortison, Fragmin och Trombyl. Måste vara LIT också. Utan LIT är det ingen idé att försöka sätta in våra 5 normala blastos i Riga. Så därför gör jag allt nu för att ge de embryona bästa möjliga chans !