Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Spännande! Då är vi nästan på lika långt gångna, jag går in i vecka 12 imorgon :) när har du bf?
Hej på er alla. Måste fråga.... jag är i v 10 (9+3) & alla mina gravidsymptom är borta!!! Blir så fruktansvärt orolig. Från att ha mått illa varit förstoppad yr trött sur uppblåst.... tio ingenting. Nu är jag så rädd att lillen döttdärinne. Hur är för er andra. ... kan symtomen plötsligt försvinna utan fara för barnet? Har UL bilar på fredag men håller på att gå sönder av oro. Har nån annan upplevt samma o det ändå gått vögen?
Mina symptom börjar avta mer och mer, iallafall illamåendet! Väldigt skönt att slippa! :) Var på andra besöket hos bm idag och fick tid till RUL, inte förrän 15/1. Känns sååå långt bort men får hoppas tiden går fort! När har ni andra fått tid för RUL? :)
Mina symptom försvann också i vecka 10, men jag fick ju se en levande bebis på kub, så jag tror att det är helt normalt.
Jag får lite panik. Jag är i vecka 10 och idag frågade person nr 2 (!) mig om jag var gravid. Sådär lite med glimt om "ja när ska han få ett syskon då?" (Har ett barn sen tidigare). Och sedan sa hon att hon "sett det". Hade egentligen tänkt vänta tills efter vecka 12 men tydligen syns det alltså så mycket redan att man törs fråga? Min första graviditet kunde jag dölja till ca vecka 17-18 kring RUL. Har lite putmage av mig själv och alltid haft men ser ut som en ballong för tillfället och så vet man att det lilla pyret som gömmer sig där i är vadå, typ 3 cm? Blir lite stressad över detta.
Jag får lite panik. Jag är i vecka 10 och idag frågade person nr 2 (!) mig om jag var gravid. Sådär lite med glimt om "ja när ska han få ett syskon då?" (Har ett barn sen tidigare). Och sedan sa hon att hon "sett det". Hade egentligen tänkt vänta tills efter vecka 12 men tydligen syns det alltså så mycket redan att man törs fråga? Min första graviditet kunde jag dölja till ca vecka 17-18 kring RUL. Har lite putmage av mig själv och alltid haft men ser ut som en ballong för tillfället och så vet man att det lilla pyret som gömmer sig där i är vadå, typ 3 cm? Blir lite stressad över detta.
Hej!
Jag väntar mitt första men upplever att mina vänner som väntar tvåan blir stora mycket fortare så det är nog inget man kan göra åt. Jag är i v 10+5 och har också fått nån slags mage som är omöjlig att dra in, är dock inte pinnsmal annars och pendlar rätt mkt i vikt så tror ingen skulle våga fråga men på kvällarna syns det definitivt. Ja, pyret är så litet men det är väl livmodern och allt annat också. Sen tycker jag man är lite generellt uppblåst och gasig:)
Du får sätta på dig pokerfejset om fler frågar:)
Fick man gå på massage som vanligt i början av graviditeten? Jag har verkligen glömt en massa sen förra gången jag var gravid, känner mig som en newbie igen ;)
Jag fick reda på idag att vi väntar en liten pojk efter att ha gjort nipt testet.. Den sjukaste känslan jag varit med om :)
Låt tiden gå fort nu :)