Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Ja eller hur :)
Japp vi tänkte det. Ska ni? :)
Vi kanske ska starta upp en ny fb grupp då den andra är full?
Jag bor också i Dalsland ????
Vilka har ni berättat för än? Jag är i vecka 11 och vi tänkte berätta runt vecka 13-14. Hittills vet tre av mina bättre tjejkompisar, och för familjen berättar vi nog nästa vecka. Men tänker just på att "offentliggöra" det på sociala medier, finns risken att ngn tar illa upp för att man inte berättat det personligen först? Kommer berätta för mina föräldrar + svärisarna först.
Vilka har ni berättat för än? Jag är i vecka 11 och vi tänkte berätta runt vecka 13-14. Hittills vet tre av mina bättre tjejkompisar, och för familjen berättar vi nog nästa vecka. Men tänker just på att "offentliggöra" det på sociala medier, finns risken att ngn tar illa upp för att man inte berättat det personligen först? Kommer berätta för mina föräldrar + svärisarna först.
Nämen sedär! Var bor du någonstans då? :)
Jag bor i Åmål.
Vad menas med att fb gruppen är full? Begränsat antal som får vara med i någon som skapats för juni redan? Är gärna med i en grupp som är lite hemlig för tillfället med, om någon gör en :) Kommer nog inte gå ut med graviditeten till allmänheten för januari kanske. Är i vecka 11 nu :)
Bästa vännen, min faster, pappa och min mamma och syskon vet. Annars ingen. Smyger på jobbet med :)
Det finns ju en Bf juni 2018 på fb. Som dock är offentlig :) så vågar inte gå med där. Eller är det den ni menade som var full?
Kul med såna gruppen iallafall, var med i en med sonen 2015, så skönt att kunna prata med andra i samma sits och roligt att följa :)
Jag bor också i Skåne =) Det är mitt första barn