Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Har ni för övrigt märkt av mer flytningar? jag kan inte gå utan trosskydd numera..
Jag har oxå massa flytningar.
Och så fort ja har ätit svullnar jag upp och ser riktigt gravid ut, så idag blir det att köpa lite bekvämare byxor :) går in i vecka 16 i helgen och känner ingenting hur han rör sig.. Längtar tills ja börjarkänna han :)
Jag har oxå massa flytningar.
Och så fort ja har ätit svullnar jag upp och ser riktigt gravid ut, så idag blir det att köpa lite bekvämare byxor :) går in i vecka 16 i helgen och känner ingenting hur han rör sig.. Längtar tills ja börjarkänna han :)
Jag har oxå börjat känna lite fisk sprattel och sånt. (:
När vi var på kub,såg vi bebben stäcka på sig och skjuta ifrån,och det kände jag haha vilken upplevelse :)
Har oxå börjat få lite mage,speciellt på kvällen
Trodde det skulle ta längre tid då jag räknas som förstföderska nu tydligen. Sonen min är snart 8 år.
Denna bild är ifrån igårkväll :)

Har du kollat vad för kön det är? jag har en aning om att det är en liten pojke i min mage med! jag köpte mamma byxor från H&M i vecka 11 tror jag! så jäkla skönt! tips är att ta den storleken som sitter tight då dom går ut sig riktigt ordentligt (H&M) Köpte först en rymlig storlek 40 för tänkte att magen ska ju kunna växa. Men dom glider bara ner och hamnar obehagligt lågt.. Så köpte en mindre storlek och dom sitter mycket bättre! storlek 40 kan jag kanske ha mot slutet :)
Jag har känt lite rörelser som började för ca 1v sen :) ett litet purrande eller typ kicklande långt nere i magen, varje gång på samma ställe!
När vi var på kub,såg vi bebben stäcka på sig och skjuta ifrån,och det kände jag haha vilken upplevelse :)
Trodde det skulle ta längre tid då jag räknas som förstföderska nu tydligen. Sonen min är snart 8 år.
Vad heter era söner eller vad har ni för fina pojknamn på lager? Vi har svårt att hitta något namn som båda gillar här :)
Vad heter era söner eller vad har ni för fina pojknamn på lager? Vi har svårt att hitta något namn som båda gillar här :)