• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • MaTik

Men åh, vilka fina magar! Vad avundsjuk jag blir! Jag har fortfarande samma kläder, men kan känna livmodern på morgonen när jag ligger på rygg. Den känns större än för två veckor sen, så nåt växer ju iaf! :) När jag har ätit sväller jag ibland upp, men det är ju bara tarmar. Efter ett par timmar är jag lika platt igen. Ska smita in på jobbtoan sen och ta en bild på min mage, även om det inte är så mycket att visa upp.

• Mayday85
    Elina9504 skrev 2017-12-06 12:44:52 följande:

Ja vi ska kolla på RUL :) har beslutat för att inte göra några tester. NIPT kostar över 5k här vart jag bor.. Men på det tidiga(11+5) ul jag gjorde så tyckte hon det såg ut som en pojke. Men kan givetvis vara en flicka med. Men känner på mig att det är en pojke. 

Vi betalde 5 tusen för vårt test.. Galet jag vet.. Men jag och min sambo var överens om att vi ville kolla upp det, och vi fick lägsta risk på alla test.. Så värt det ;)

Jag tror på pojk hos dig med ;)
  • Mayday85
    Elina9504 skrev 2017-12-06 12:51:36 följande:

Min mage i går! V.15 (14+1) Visa era magar, stora som små 

så fin :)
  • Millagrstrom
    Elina9504 skrev 2017-12-06 12:47:08 följande:

Vilken app använder du för att göra en sån bild? :)

Babypics (:
  • Millagrstrom
    Mayday85 skrev 2017-12-06 12:00:41 följande:

Åhhhh din mage ser ut som min :) jag kanske ska känna efter lite mer ;)

:)

Ja gör det.

Jag fick bekräftat av hon som gjorde kub testet att det var bebisen jag kände.

Innan har jag tagit det som nervryckningar alt. Bubblig i magen Haha

Men tarmarna sitter inte där nere lilla gumman sa hon då Hahahaha

Det var underbart.
  • MaTik

Här är min "kula", vecka 16 idag (15 +0). Ursäkta den ocharmiga miljön. :) Har ju en liten bula nedanför naveln, men det hade jag även innan jag blev gravid, så jag vet inte om det räknas. Längtar SÅ efter att få en riktig mage!
  • Mayday85

Detta är min eftermiddags bula.. Inte i närheten av den storleken på morgonen :)
  • zebra

Hej alla!

Det är ett tag sen jag skrev. Har inte mått särskilt bra men är på bättringsvägen med illamåendet. Någon här kanske minns att jag var nyligen provanställd och orolig, men guess what. Efter 1,5 vecka på nya jobbet gör de en omorganisation och jag blir tillsvidare anställd :D

Nu är jag i v12 och fått kräkas på jobbet så jag kände att chefen och kollegor behöver veta varför jag mår som jag gör. Alla har varit så snälla och omhändertagande! :)

Vad gäller kön önskar storebror en lillebror och vi känner att det kanske blir en flicka.

:)
  • Moorii

Vad skönt zebra! :) ibland ska det bara gå bra helt enkelt, underbart!

Har nu varit på inskrivning i 11+1 och har kub inbokat till nästa fredag. Jag har varit så orolig över ifall pyret fortfarande lever och precis som förra gången så köpte vi en doppler. Igår lyssnade vi, och hittade hjärtljuden! <3 Trodde det skulle dröja några veckor till, men är väldigt tacksam för att jag fick höra det redan nu. Betydligt lugnare inför kub!

Svar på tråden Bf juni 2018