• zuces

IVF - Sahlgrenska

Hej! 

Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!

• Svar på tråden IVF - Sahlgrenska
  • Långväntanefterdig
    YKY skrev 2018-06-24 04:34:37 följande:

Ruvardag 8, blastocyst, första insättningen i helt naturlig cykel efter en totalfryscykel i april. Första insättningen någonsin alltså. Enda kända problemet är lite nedsatt antal spermier och motilotet, så manlig faktor är vår diagnos.

Och jag fick mitt första positiva test någonsin. Jag förväntade mig starkare streck eftersom jag har BIM idag, men jag är så glad just nu! Testdag på torsdag den 28 maj. Jag hoppas vi börjar en ny resa nu...

Grattis!
  • mrsalpha
    YKY skrev 2018-06-24 04:34:37 följande:

Ruvardag 8, blastocyst, första insättningen i helt naturlig cykel efter en totalfryscykel i april. Första insättningen någonsin alltså. Enda kända problemet är lite nedsatt antal spermier och motilotet, så manlig faktor är vår diagnos.

Och jag fick mitt första positiva test någonsin. Jag förväntade mig starkare streck eftersom jag har BIM idag, men jag är så glad just nu! Testdag på torsdag den 28 maj. Jag hoppas vi börjar en ny resa nu...

Grattis!!!
  • sofie9191

Hej på er! Hur går det för er?

Jag ruvar nu på en 5-dagars blasto.

Tjuvtestade idag, jag vet stt det är tidigt och jag vet inte ens om det är möjligt men jag ser två streck?

Ser ni?

Översta är original:

• sofie9191

Är på ruvardag 5

sofie9191 skrev 2018-08-23 12:12:10 följande:

Tjuvtestade idag, jag vet stt det är tidigt och jag vet inte ens om det är möjligt men jag ser två streck?

Ser ni?

Översta är original:

• Långväntanefterdig
    sofie9191 skrev 2018-08-23 12:12:10 följande:

Ser ni?

Översta är original:

Vilken dag är du på? Jag fick plus på dag 6 med en 5 dagars ser tyvärr inte bilden.
  • sofie9191
    Långväntanefterdig skrev 2018-08-23 16:20:11 följande:

Vilken dag är du på? Jag fick plus på dag 6 med en 5 dagars ser tyvärr inte bilden.

Okej! Ja jag tog ett till test nu för en kvart sen och det blev starkare! Helt otroligt! Helt livrädd nu och sååå lycklig! Ska se om jag kan få in bilden

• sofie9191
    Långväntanefterdig skrev 2018-08-23 16:20:11 följande:

Är på ruvardag 5 med en 5-dagars
  • Långväntanefterdig
    sofie9191 skrev 2018-08-23 16:32:12 följande:

Är på ruvardag 5 med en 5-dagars

Jag ser bilden och jag vågar mig på ett grattis !! Kul!!

Känslan är fantastisk!!
  • sofie9191
    Långväntanefterdig skrev 2018-08-23 18:49:16 följande:

Jag ser bilden och jag vågar mig på ett grattis !! Kul!!

Känslan är fantastisk!!

Tusen tack! <3 ja det är helt ofattbart! Håller tummar och tår att den lilla vill stanna!
  • Långväntanefterdig
    sofie9191 skrev 2018-08-23 18:52:54 följande:

Tusen tack! <3 ja det är helt ofattbart! Håller tummar och tår att den lilla vill stanna!

Håller tummarna för dej !!
Svar på tråden IVF - Sahlgrenska