• zuces

IVF - Sahlgrenska

Hej! 

Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!

• Svar på tråden IVF - Sahlgrenska
  • Kawi

Vi har också försökt sedan januari -17, gör nu Ivf på Nordic IVF i Göteborg, första försöket och hade äggplock igår, nervös väntan nu! Jag är 37 och mannen 39..

• Kawi

Förlåt nu skrev jag i fel tråd, vi går ju inte på Sahlgernska.. men lite svårt att låta bli när vi är i samma situation! Glad

• Vildismamma
    Kawi skrev 2018-09-25 09:23:38 följande:

Förlåt nu skrev jag i fel tråd, vi går ju inte på Sahlgernska.. men lite svårt att låta bli när vi är i samma situation! 

Det är okej du kan få skriva ändå tycker jag om du vill... :) vet du när du ska få sätta in äggen igen?? Varför gör ni på Nordic? Det kostar väl pengar där?
  • Långväntanefterdig
    Kawi skrev 2018-09-25 09:11:24 följande:

Vi har också försökt sedan januari -17, gör nu Ivf på Nordic IVF i Göteborg, första försöket och hade äggplock igår, nervös väntan nu! Jag är 37 och mannen 39..

Å vi gjorde också på nordic i gbg! Så nöjda med alla underbara människor där! Önskar er stort lycka till, vi går in i vecka 18 på fredag efter lyckad insättning på nordic!
  • Vildismamma
    Långväntanefterdig skrev 2018-09-25 09:55:01 följande:

Å vi gjorde också på nordic i gbg! Så nöjda med alla underbara människor där! Önskar er stort lycka till, vi går in i vecka 18 på fredag efter lyckad insättning på nordic!

Lyckades ni på första försöket på Nordic?
  • Långväntanefterdig
    Vildismamma skrev 2018-09-25 10:43:55 följande:

Lyckades ni på första försöket på Nordic?

Ja vi gjorde ett försök i väntan på att komma fram i kön till sahlgrenska. Bekostade själva 1 försök, och hade turen med oss! Gjorde icsi pga manlig faktor.
  • Vildismamma
    Långväntanefterdig skrev 2018-09-25 10:49:16 följande:

Ja vi gjorde ett försök i väntan på att komma fram i kön till sahlgrenska. Bekostade själva 1 försök, och hade turen med oss! Gjorde icsi pga manlig faktor.

Jag håller alla mina tummar och tår på att vi oxå bara behöver göra ett försök....

får se vad som händer i framtiden..
  • Vildismamma
    Långväntanefterdig skrev 2018-09-25 10:49:16 följande:

Grattis till er!! Vilken lycka
  • Långväntanefterdig
    Vildismamma skrev 2018-09-25 10:55:11 följande:

Jag håller alla mina tummar och tår på att vi oxå bara behöver göra ett försök....

får se vad som händer i framtiden..

Ja jag håller tummarna för er också! Hoppas att det går bra för er <3
  • Vildismamma
    Långväntanefterdig skrev 2018-09-25 11:05:45 följande:

Ja jag håller tummarna för er också! Hoppas att det går bra för er <3

Tack tack precis på väg från jobbet till VUL och kolla äggblåsorna... så hoppas att det ser bra ut och att man kanske kan få veta när äggplock blir... är inte så sugen på att ta massa mer sprutor... svettigt varje kväll...
Svar på tråden IVF - Sahlgrenska