• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Sara)
    Bolk skrev 2017-10-19 18:55:01 följande:
    En sak är säker med otrogna svekfulla svin är svekfulla svin helt enkelt och inte förtjänar ni er bedragna partners trohet.
    GÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSPPPPP

Måste jag starta en tråd som heter: Vi som måste moralisera och gnälla på andra och inte inse att alla är vi olika :D
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Pi) skrev 2017-10-19 09:05:44 följande:

Jag är otrogen för att jag saknade passion i livet. Mitt förhållande är ganska torrt rent sexuellt men allt annat är klockrent. Träffade en ytligt bekant som det sa klick med sexuellt, vi har fantastiskt sex.

Dock så börjar ångesten komma ikapp nu. Skammen. Hur gör man med den?

Tänker att det är priset man får betala. Så länge jag inte blir påkommen kan jag leva med det. Det svåra är att min älskare börjar ställa krav och vill mer. Jag vill också det ibland men är samtidigt feg. Blir så svårt:
  • Anonym (Otrogen kille)

Om man för en stund skulle återgå till trådstartarens fråga så är min taktik följande

Konto på BC.
    KIK + skärmlås på telefonen
    Extra telefon, som har det beskrivna syftet reservtelefon. 
    Flera SIM-kort (de där snubbarna som delar ut kort på stan är fan guld värda).

Jobb med oregelbundna tider hjälper.

Ja, jag har varit otrogen ett antal gånger. Det är pirret, det förbjudna och att ha sex med någon för första gången. Att klä av en vacker kvinna är som att öppna en perfekt julklapp :)

• fundersam03
    Anonym (Sara) skrev 2017-10-02 11:49:24 följande:

Har provat det men det gav inte så mycket :D

Det har jag också och det blev... galet skönt och kul! Fast 30 mil var liite jobbigt...
  • fundersam03
    Anonym (Sara) skrev 2017-10-02 11:49:24 följande:

Har provat det men det gav inte så mycket :D

Det har jag också och det blev... galet skönt och kul! Fast 30 mil var liite jobbigt...
    Anonym (Fru) skrev 2017-10-02 18:17:08 följande:

Testar wordfeud :):)

Just... vad heter du?
  • Anonym (Bara jag (man))
    Anonym (Julia) skrev 2017-10-17 15:00:40 följande:

Är otrogen sen 1 1/2 år tillbaka med en underbar älskare från Nordafrika.

Undrar mest hur ni andra träffas? Vi kan inte ses hos varandra ,så alternativen är begränsade till hotellrum och bilen. Eller har ni andra spännande platser ?

Tjänsteresa funkar ju ibland...

Flexa och jobba hemifrån, men svårt med pensionerade grannar... långlunch...
  • Anonym (www)

Skylla på att bilen börjar låta dåligt i motorn  o säga hemma att "jag har hittat en kille som kan fixa bilen hemma, på kvällen. Billigt. Han ringer denna vecka...".
    Sen sticka iväg efter jobbet till "han". 

• Anonym (Eke)
    Anonym (www) skrev 2017-10-21 08:58:56 följande:

Skylla på att bilen börjar låta dåligt i motorn  o säga hemma att "jag har hittat en kille som kan fixa bilen hemma, på kvällen. Billigt. Han ringer denna vecka...".
    Sen sticka iväg efter jobbet till "han". 

Du är ett svin som uppmanar otrogna, kryp under din sten nu!
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna