• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Speeddevil

Kan man uttala sig som moraltant eller herre om man inte suttit i samma båt?

Man får leta vidare bland annonserna på nån med samma behov!

• Pripps Vichy
    Speeddevil skrev 2017-10-15 14:59:27 följande:

Varför måste man alltid klanka ner på folk som är otrogna och som har en annan smak sexuellt än herr o fru duktig?

Ja man är otrogen, ja det är fel, ja det är fel att inte Göta slut!

Jag har varit otrogen, jag har försökt prata om vad man vill sexuellt, men när inget fungerar och lusten är stor så blir det ?fel?!

Man kanske inte vill lämna det man har hemma?

Jag vill inte, men jag vill leva ut mina böjelser med nån som vill det samma!

Att vilja äta kakan och ändå ha den kvar, är ett annat uttryck. Klart man inte gillar folk som bedrar sina partners utan att de vet om det. Vill man leva ett promiskuöst liv med olika sexpartners så gör man slut och lever det livet. Går sällan att både äta kakan och ha den kvar. Livet som vuxen innebär ofta att man tvingas välja, hur illa man än tycker om det. Att vara vuxen är inte som att vara barn när man kunde bete sig lite hur som helst utan tanke på konsekvenser. Man har ett ansvar för sig själv och sitt beteende.
    .
  • Anonym (kränkande)

Varför måste man alltid klanka ner på folk som är otrogna och som har en annan smak sexuellt än herr o fru duktig?

Jag har varit otrogen, jag har försökt prata om vad man vill sexuellt, men när inget fungerar och lusten är stor så blir det ?fel?!

Varför ska man INTE klanka ner på människo som beter sig illa mot andra?

Varför anser människor som inte kan visa sin egen familj respekt att de själva förtjänar andras respekt?

Ja precis du vill inte lämna din familj och din partner vill inte ägna sig åt sina böjelser. Och när du inte får som du vill så ser du till att få som du vill ändå fast genom att gå bakom ryggen på din partner. Och det menar du är helt ok för DU behöver det ju.

Du ser inte egoismen och fegheten i det?
  • Anonym (kränkande)
    Speeddevil skrev 2017-10-15 19:53:51 följande:

Kan man uttala sig som moraltant eller herre om man inte suttit i samma båt?

Man får leta vidare bland annonserna på nån med samma behov!

Man kan absolut ha åsikter om andra människors handlingar utan att känna dem, det har du förmodligen du med i massor med andra sammanhang
  • Anonym (kränkande)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-15 17:16:36 följande:
    Tack! Du gav svar som jag inte orkade.

Psykologerna här ovan vet minsann hur det kommer bli för mig - jag kommer bli ensam och olycklig.

Haha, jag har kontakt med likasinnade som förstår mig. Som förstår att efter mååånga år tsm så slocknar den sexuella glöden. Och när ens partner inte ger gehör/inte vill lyssna/skämtar bort det - då söker jag kickarna någon annanstans! Och för det ska man tydligen brinna i helvetet. Tur att jag är så jävla ateist man kan bli då, och har gått ur kyrkan ;)
    Det blir så när man väljer att leva dubbelliv. Lycka som baserar sig på att man kan lura andra människor har en tendens att vara bräcklig. Dessutom är det svårt att komma någon riktigt nära så länge man har mörka hemligheter emellan. Så visst du får säker massor med bekräftelse och sex, men du offrar andra saker.

Det är väl självklart att andra människor som beter sig lika illa som du kommer förstå dig bättre. Det säger väl sig självt. En pedofil kommer förmodligen förstå en annan pedofil mycket bättre än vad någon av oss någonsin kommer göra. Men det säger ingenting om hur bra eller dåligt det du gör är.

Svek, lögner, falskhet är något som inte är accepterat i någon kultur, så att skylla på religion håller inte. Även de flesta ateister tycker det fel att göra så. Inte ens de som själva gör så tycker det är ok när de själva utsätts för det.
  • stefan69

Hoppas innerligt att ni som är otrogna blir påkomna och att er respektive ser till att det blir det sista ni gör.

Samt att han ser till att döden blir extremt utdragen och plågsam.

Inget skitsnack nu från moraltanter som tycker annorlunda. Gillar ni inte så scrolla vidare utan att lipa

• Anonym (plane)

Förutom att vara ett riktigt svin som är otrogen så verkar du helt rubbad! Det bästa för din partner är om hon kan gå vidare utan dig, det lär knappast vara en förlust för henne.
  • Anonym (Otrogen)

Jag var otrogen för första gångeni fredags. Nykter var jag också så kan inte skylla på fylla. Har en del ångest men samtidigt längtar jag efter honom igen. Stoppar jag nu så ?en gång är ingen gång? men vet inte om jag vill det. Hur fasen hanterar man sånt här?

• Anonym (frank)

Jag satte på en en tajt liten asiat i helgen. 19 år gammal, riktigt skön. Hon sög mig utan kondom, slickade mig i röven och sen knullade jag henne tills jag kom. 

Fick massage efteråt också. Riktigt bra ställe, kommer gå tillbaka dit. 

• Anonym (Moraltanten)
    Anonym (frank) skrev 2017-10-16 04:33:24 följande:

Jag satte på en en tajt liten asiat i helgen. 19 år gammal, riktigt skön. Hon sög mig utan kondom, slickade mig i röven och sen knullade jag henne tills jag kom. 

Fick massage efteråt också. Riktigt bra ställe, kommer gå tillbaka dit. 

Måste blivit ett dyrt ligg.

Vidrigt att betala för såna tjänster dessutom. Det säger ju en hel del om dig som person dock..
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna