• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Moraltanten)
    Anonym (frank) skrev 2017-10-16 11:18:31 följande:

Nja, 1800 spänn. Asiater brukar vara lite billigare än europeer. Jag brukar inte gå till asiatiska ställen, men den här tjejen var värt det. 

Ändå sjukt patetiskt att behöva betala för att få ligga.
  • Anonym (Julia)
    Anonym (nyfiken) skrev 2017-10-17 15:41:19 följande:

Ni som är otrogna, hur lyckas ni hitta någon? Antar det är lättare för tjejer än killar...

Vi träffades över fb messenger började snacka rent allmänt först och sen utvecklades det :)

Vet inte om det är lättare , det krävs ju två liksom. Man får vara lite mer på som kille kanske.
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Moraltanten) skrev 2017-10-17 15:42:04 följande:

Ändå sjukt patetiskt att behöva betala för att få ligga.

Gör inte alla det egentligen? Dejta, middag, vin, bio, blommor, choklad , presenter osv

Här behövs det inte , slipper känslor och annat tjafs. Båda är nöjda.
  • Anonym (kränkande)
    Anonym (Julia) skrev 2017-10-17 16:07:39 följande:
    Gör inte alla det egentligen? Dejta, middag, vin, bio, blommor, choklad , presenter osv

Här behövs det inte , slipper känslor och annat tjafs. Båda är nöjda.
    Är din partner lika nöjd? Eller får hen betala för att få ligga med dig?
  • Anonym (Julia)
    Anonym (kränkande) skrev 2017-10-17 16:17:30 följande:

Är din partner lika nöjd? Eller får hen betala för att få ligga med dig?

Min partner är ovetandes väldigt nöjd.

Nej jag är gratis i den bemärkelsen, men han är inte längre intresserad.
  • Anonym (kränkande)
    Anonym (Julia) skrev 2017-10-17 16:23:15 följande:
    Min partner är ovetandes väldigt nöjd.

Nej jag är gratis i den bemärkelsen, men han är inte längre intresserad.
    Han är "nöjd" för att han lever i en lögn ovetandes om vilket slags förhållande och vilken slags partner han egentligen lever med, när sanningen kommer fram tror du han kommer vara lika nöjd då?

Då så, då stämmer inte ditt påstående att alla betalar för sex. Sex mot betalning brukar man kalla för prostitution och mig veterligen kan alla förhållanden inte jämföras med prostitution.
  • Anonym (Anonym)

Ni som är otrogna, hur lyckas ni hitta någon? Antar det är lättare för tjejer än killar...

Det är inte svårt att hitta någon. Det gäller att söka på rätt ställen bara
  • Anonym (Julia)
    Anonym (kränkande) skrev 2017-10-17 16:30:34 följande:

Han är "nöjd" för att han lever i en lögn ovetandes om vilket slags förhållande och vilken slags partner han egentligen lever med, när sanningen kommer fram tror du han kommer vara lika nöjd då?

Då så, då stämmer inte ditt påstående att alla betalar för sex. Sex mot betalning brukar man kalla för prostitution och mig veterligen kan alla förhållanden inte jämföras med prostitution.

Ja det funkar och vi är båda väldigt nöjda , eller ja alla tre :)

Rolig du är :) vi har gemensam ekonomi , men är man i dejtingstadiet tex så brukar det vara så att mannen betalar och sex ofta ingår. Är det lika patetiskt då menar du?

Du låter väldigt bitter, funderat på att vara otrogen någon gång?
  • Anonym (Otrogen)

Denna gång var det på jobbet.
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Julia) skrev 2017-10-17 15:12:16 följande:

Ja det är en stor fördel när han har eget boende, min kk delar lägenhet med tre andra så det fungerar inte. Och jag vågar inte riskera att träffa honom hemma hos mig.

Hoppas ni kan ses oftare snart då :)

Jag jobbar natt och min kille har noll koll på mitt schema, så jag har lätt för just ursäkterna med att jag jobbar extra. Brukar då ta in på hotell och kan träffas hela natten vilket är helt underbart. Annars är min ursäkt att jag ska träna, och så träffas vi i bilen.

Åh vad drygt och frustrerande! Hur ofta ses ni?
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna