• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Nn)

Fy för er som är otrogna. Äckligt!

• Anonym (frank)
    Anonym (Moraltanten) skrev 2017-10-16 07:12:40 följande:
    Måste blivit ett dyrt ligg.

Vidrigt att betala för såna tjänster dessutom. Det säger ju en hel del om dig som person dock..
    Nja, 1800 spänn. Asiater brukar vara lite billigare än europeer. Jag brukar inte gå till asiatiska ställen, men den här tjejen var värt det. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Nn) skrev 2017-10-16 11:16:41 följande:

Fy för er som är otrogna. Äckligt!

Låt bli att läsa då
  • Anonym (Lever livet)
    Anonym (kränkande) skrev 2017-10-15 22:58:18 följande:

Det blir så när man väljer att leva dubbelliv. Lycka som baserar sig på att man kan lura andra människor har en tendens att vara bräcklig. Dessutom är det svårt att komma någon riktigt nära så länge man har mörka hemligheter emellan. Så visst du får säker massor med bekräftelse och sex, men du offrar andra saker.

Det är väl självklart att andra människor som beter sig lika illa som du kommer förstå dig bättre. Det säger väl sig självt. En pedofil kommer förmodligen förstå en annan pedofil mycket bättre än vad någon av oss någonsin kommer göra. Men det säger ingenting om hur bra eller dåligt det du gör är.

Svek, lögner, falskhet är något som inte är accepterat i någon kultur, så att skylla på religion håller inte. Även de flesta ateister tycker det fel att göra så. Inte ens de som själva gör så tycker det är ok när de själva utsätts för det.

En fråga bara: varför kommer ni in i de här trådarna? För att omvända oss? För att ge oss dåligt samvete? Som ts lyder - Vi VET att det är fel, och i nuläget bryr vi oss inte! Så era pekpinnar biter liksom inte.

Det är lite som att gå in i en tråd som vill ha tips om vegetarisk mat och börja tipsa om kötträtter. Så totalt jävla ot - Så off you go, ok?
  • Anonym (kränkande)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-17 11:10:04 följande:

En fråga bara: varför kommer ni in i de här trådarna? För att omvända oss? För att ge oss dåligt samvete? Som ts lyder - Vi VET att det är fel, och i nuläget bryr vi oss inte! Så era pekpinnar biter liksom inte.

Det är lite som att gå in i en tråd som vill ha tips om vegetarisk mat och börja tipsa om kötträtter. Så totalt jävla ot - Så off you go, ok?

Du har nog missuppfattat mig. Mitt syfte är inte att omvända någon, ni har gjort era val och ingen annan än ni själva kommer någonsin kunna ändra på era moraliska värderingar. Mitt syfte i tråden är helt enkelt att ifrågasätta era handlingar och era argument.
  • Anonym (kränkande)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-17 11:10:04 följande:

Liknelsen med mat håller inte riktigt. Vilken slags mat man gillar är inte kränkande och sårande för andra människor till skillnad från otrohet som är väldigt kränkande och sårande.

Gillar man att ägna sig åt kränka och såra andra människor så kommer det väcka avsky hos många och det är rätt nivt att tro att folk inte kommer ha åsikter om det bara för att man skriver att man inte vill ha kritik.

En bättre liknelse är att ta något annat som är kränkande och sårande, säg till exempel mobbing.

Om någon startar en tråd om mobbing där mobbare kan utbyta tankar om hur härligt det är att mobba någon och vilken njutning man får ut av det, etc så kommer det inte hjälpa att man skriver att man inte vill få kritik, folk kommer tycka det är jävligt vidrigt och kommentera ändå.
  • Anonym (Julia)

Är otrogen sen 1 1/2 år tillbaka med en underbar älskare från Nordafrika.

Undrar mest hur ni andra träffas? Vi kan inte ses hos varandra ,så alternativen är begränsade till hotellrum och bilen. Eller har ni andra spännande platser ?

• Anonym (Otrogen)
    Anonym (Julia) skrev 2017-10-17 15:00:40 följande:

Är otrogen sen 1 1/2 år tillbaka med en underbar älskare från Nordafrika.

Undrar mest hur ni andra träffas? Vi kan inte ses hos varandra ,så alternativen är begränsade till hotellrum och bilen. Eller har ni andra spännande platser ?

Har nu träffat en kille vid 2 tillfällen, dels på vårt jobb då vi kan bo kvar över natten sen hemma hos honom. Han är som tur är singel. Det svåra tycker jag är att hitta på ?ursäkter?. Stor fördel är att jag snart är arbetslös och har hela dagarna fria.
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-10-17 15:06:03 följande:

Har nu träffat en kille vid 2 tillfällen, dels på vårt jobb då vi kan bo kvar över natten sen hemma hos honom. Han är som tur är singel. Det svåra tycker jag är att hitta på ?ursäkter?. Stor fördel är att jag snart är arbetslös och har hela dagarna fria.

Ja det är en stor fördel när han har eget boende, min kk delar lägenhet med tre andra så det fungerar inte. Och jag vågar inte riskera att träffa honom hemma hos mig.

Hoppas ni kan ses oftare snart då :)

Jag jobbar natt och min kille har noll koll på mitt schema, så jag har lätt för just ursäkterna med att jag jobbar extra. Brukar då ta in på hotell och kan träffas hela natten vilket är helt underbart. Annars är min ursäkt att jag ska träna, och så träffas vi i bilen.
  • Anonym (nyfiken)

Ni som är otrogna, hur lyckas ni hitta någon? Antar det är lättare för tjejer än killar...

Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna