• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Juli) skrev 2017-10-17 18:57:44 följande:

Vilken sjuk äcklig människa du är. Hoppas att du drabbas av svek och annan olycka i framtiden. Tycker synd om din man och alla som är nära ett människa som du. 

Den här tråden är till för otrogna. Inte för moraltanter
  • Anonym (Anonym)

Vilken sjuk äcklig människa du är. Hoppas att du drabbas av svek och annan olycka i framtiden. Tycker synd om din man och alla som är nära ett människa som du. 

Skapa en egen tråd för moraltanter
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-10-17 18:07:45 följande:

Denna gång var det på jobbet.

Är din älskare nån du jobbar med?
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-10-17 18:44:31 följande:

Förstår dig! Skönt att ni ändå ses så pass regelbundet

Ja det är ganska regelbundet, men önskar att det var oftare.
  • Anonym (Julia)
    Anonym (kränkande) skrev 2017-10-17 18:16:12 följande:

Njae, det funkar säkert skitbra för er 2 som kommit överens om att att bli nöjda genom att gå bakom ryggen på en tredje (och en fjärde om älskaren också är otrogen). Ni har ju gjort ett medvetet val och får det ni vill, de som inte fick göra något val kan man ju knappast säga att de är nöjda, hur menar du att man skulle vara nöjd över något som sker bakom ens rygg? Det blir ju lika absurt som att påstå att du är nöjd med att någon loskar i din mat på lunchen utan din vetskap. Personen kanske är jättenöjd med att loska i din mat, men kan man verkligen säga att du också blir nöjd?

Vad har ekonomi med saken att göra, du påstod ju att alla betalar för sex, sen säger du att din partner inte betalar för sex med dig, alltså stämmer det inte att alla gör det. Om mannen betalar för sex är det inte prostitution kvinnan sysslar med? Nä jag tycker iof inte prostitution är patetiskt,de står ju för vad de är och vad de gör.  Däremot tycker jag att vara otrogen och inte kunna vara stå för den man är inför sin partner rätt patetiskt. 

Nope, jag har aldrig funderat på att vara otrogen, jag tycker inte om att svika, ljuga och förnedra människor som litar på mig, jag föredrar att vara ärlig med vad jag vill och vem jag är.

Han har gjort sitt val med, jag har redan förklarat för honom hur jag känner det men han har inte gjort något för att försöka ändra sitt sätt. Det är han som förändrades och inte jag. Lätt att skylla på den otrogne, men det finns skäl för min otrohet och jag tänker inte sluta leva för att jag bor tillsammans med en man som saknar sexlust. Hur kan han vara missnöjd med något han inte har vetskapen om, jag ger honom allt han vill, och vad han får är en glad, nöjd, belåten och tillfreds tjej.

Ok så nu är det inte längre patetiskt att köpa sex enligt dig. Hur ska du ha det egentligen?

Dessutom tror jag ingen av oss härinne är intresserad av ditt tyckande. Och ts bad specifikt moraltanter att hålla sig borta. Så iväg med dig nu
  • Anonym (Julia)

Intresseklubben antecknar..
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Moraltanten) skrev 2017-10-17 20:32:05 följande:

Om du personligen gör alla de där sakerna ENBART för att få ligga så får det stå för dig, jag gör det nog mest för att en middagsdejt är ett utmärkt sätt att träffas på och för att lära känna varandra lite mer avslappnat.

Presenter och dylikt köper jag till min partner för att visa uppskattning, inte för att få ligga.

Vi alla har väl våra skäl till en dejt, att få ligga är väl en viktig del, iallafall för oss som inte är döda där nere .

Det är så lätt att komma med pekpinnar om andras sätt att leva, men när två är överens så vem är du att döma?
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-18 06:54:06 följande:

Den här tråden är till för otrogna. Inte för moraltanter

Visst är det så, tror att de ändå är liiite nyfikna på variation ändå ;) varför denna besatthet annars?!
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Julia) skrev 2017-10-18 08:14:51 följande:

Är din älskare nån du jobbar med?Ja det är ganska regelbundet, men önskar att det var oftare.

Japp, vi jobbar på samma ställe men på olika avdelningar, så träffas i jobbet flera dagar i veckan.

Önskar också det. Sen får jag lite samvetskval för hans skull, och är rädd att han kommer kära ner sig - vi umgås en del utöver sexet så det är mer än bara knulla för vår del. Han vet dock om att jag har en partner.
  • Anonym (kränkande)
    Anonym (Julia) skrev 2017-10-18 08:29:02 följande:
    Han har gjort sitt val med, jag har redan förklarat för honom hur jag känner det men han har inte gjort något för att försöka ändra sitt sätt. Det är han som förändrades och inte jag. Lätt att skylla på den otrogne, men det finns skäl för min otrohet och jag tänker inte sluta leva för att jag bor tillsammans med en man som saknar sexlust. Hur kan han vara missnöjd med något han inte har vetskapen om, jag ger honom allt han vill, och vad han får är en glad, nöjd, belåten och tillfreds tjej.

Ok så nu är det inte längre patetiskt att köpa sex enligt dig. Hur ska du ha det egentligen?

Dessutom tror jag ingen av oss härinne är intresserad av ditt tyckande. Och ts bad specifikt moraltanter att hålla sig borta. Så iväg med dig nu
    Det där håller inte, din man bär ett ansvar för att det uppstod problem i ert förhållande men hur du valt att "lösa" problemen är ditt val inte bådas val. Ansvaret för dina egna val, speciellt sådana du skiter i att delge din partner kan du inte lägga på någon annan. Du kunde valt andra lösningar men valde otrohet, ditt val, ditt ansvar.

Ingen har bett dig sluta leva, det som ifrågasätts är din brist på ärlighet och dina förklaringar till din oärlighet.

Det man inte vet... är ju en klassisk ursäkt för beteende man inte gärna vill stå för. Nej du ger honom absolut inte allt, du ger honom inte ärlighet och du låter inte honom vara delaktig i var ni drar gränserna i ert förhållande, du låter honom heller inte veta vem du egentligen är. Du visar bara honom de delar som passar dig.

Frågan var om HAN är tillfreds inte om DU är tillfreds, ert förhållande kretsar inte enbart kring ditt välmående, det kretsar kring bådas välmående

Hur jag ska ha det? Frågan är väl snarare hur du ska ha det, först menar du på att alla köper sex sen säger du att du ligger gratis, hur får du ihop det där?

Jo jag har förstått att otrogna människor inte gillar att deras handlingar och argument ifrågasätts, det hör till "äta kakan och ha den kvar" mentaliteten. Svika, ljuga och förnedra andra människor men slippa kritik. Inget nyhet.
  • Anonym (Moraltanten)
    Anonym (Julia) skrev 2017-10-18 08:37:06 följande:

Vi alla har väl våra skäl till en dejt, att få ligga är väl en viktig del, iallafall för oss som inte är döda där nere .

Det är så lätt att komma med pekpinnar om andras sätt att leva, men när två är överens så vem är du att döma?

Hahah! Nä du, jag är långt ifrån ?död där nere?, jag har dock turen att leva tillsammans med en man som vill ligga med mig. ;)

Någonsin funderat på att hans avsaknad av sexlust kanske beror på dig? Något du gör, eller rent av inte gör?

Om man har haft ett fungerande sexliv tidigare så lär det ju inte dö ut för ingenting.

Om du syftar på att ?de två? är ett ett par som tillsammans kommit överens om att det är okej att ligga med andra också så dömer jag ingen.

Jag är rätt öppen för det mesta, sålänge man inte går bakom ryggen på någon.
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna