• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Melika
    Queva skrev 2017-11-06 14:01:50 följande:

Jag har 7-10 dagar kvar ???? men kan inte låta bli.. vilka tester använder du?

Ja du.

Nåt billigt test man suger upp urin och trycker ut på stickan.. 2 streck = gravid 1= inte
  • Bumsann

Nu kom mensen i vanlig ordning... inget den här månaden heller... lycka till ni andra! :)

• Myra05
    Bumsann skrev 2017-11-07 05:29:19 följande:

Nu kom mensen i vanlig ordning... inget den här månaden heller... lycka till ni andra! :)

Min med! Håller tummarna för er andra!
  • Charlizee

Nej vad tråkigt!! Nya tag till nästa månad <3
  • Bumsann

Charlizee skrev 2017-11-07 08:23:19 följande:

Nej vad tråkigt!! Nya tag till nästa månad <3

Tack <3 blir nog att söka hjälp efter nyår.. har inte fungerat nu på naturlig väg efter lite mer än 4år.. :(
  • Charlizee
    Bumsann skrev 2017-11-07 09:04:22 följande:

Tack <3 blir nog att söka hjälp efter nyår.. har inte fungerat nu på naturlig väg efter lite mer än 4år.. :(

Vilken kämpe du är!! Vi är nu inne på 9onde försöket, känns som en evighet... har ingenting hänt till mars så ska vi också söka hjälp, då har vi försökt nästan ett år! Häng på i BIM december tråden, jätte mysigt gäng <3
  • Anonym (Fundersam)

God morgon alla härinne <3

Tog nya test nu på morgonen... Det rosa ÄL och de andra två hcg... Men så hände det här? Alltså att strecket blev betydligt svagare inom en minut bara?

• ellinorwe

Hej!

Jag har googlat runt som en galning om nidblödning men hittar inte så mycket om det jag undrar. 

Jag fick rosa på pappret äl + 10 och mensvärk. trodde garanterat att det var mens men inget kom. Detta var den 3/11 och nu är det 7/11. Jag har haft molvärk varje dag samt ont i magen + gasig. även lite ont i svanken.

Tror ni det var en nidblödning? 

Ni som har haft det vad hade ni för symtom efter?? 

När kan jag testa?

Jag vet inte när jag har bim då jag har oregelbunden cykel. 

kram

• Tumvante
    ellinorwe skrev 2017-11-07 10:12:31 följande:

Hej!

Jag har googlat runt som en galning om nidblödning men hittar inte så mycket om det jag undrar. 

Jag fick rosa på pappret äl + 10 och mensvärk. trodde garanterat att det var mens men inget kom. Detta var den 3/11 och nu är det 7/11. Jag har haft molvärk varje dag samt ont i magen + gasig. även lite ont i svanken.

Tror ni det var en nidblödning? 

Ni som har haft det vad hade ni för symtom efter?? 

När kan jag testa?

Jag vet inte när jag har bim då jag har oregelbunden cykel. 

kram

Ont i svank och gasig får jag innan mens... men mystiskt när du kände mensvärk i fredags redan... hoppas!
  • Tumvante

Bumsann skrev 2017-11-07 09:04:22 följande:

Kämpe verkligen!

Sök hjälp ja, kan vara något simpelt att åtgärda som ex. Genomgång i äggledarna, som bara ska sköljas igenom lite.

Lycka till!
Svar på tråden BIM november 2017