• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Tumvante
    Erica92 skrev 2017-11-07 21:29:20 följande:

Hej på er! plussade igår, äl+9 :) så är beräknad i slutet av juli :D inga speciella symtom ännu utöver nästäppa och kissnödighet =) hur mår ni andra?

Kul! Grattis! Tidigt plus!
  • Anonym (Hoppsan)

Jag har fått suuupersvagt streck på clearblues testa tidigt, väldigt nervös över om det kanske är spök :( mannen såg det dock också så inte enbart inbillning iaf. ÄL+9, eller BIM-5, så väldigt väldigt tidigt. Känner mig dock gravid med extrem kissnödighet, uppblåst, molvärk och illamående mot kvällskvisten.

Jag ska göra ett försök med ett test imorgon bitti (gjorde testet igår kväll..) och hoppas på starkare..

Jag har presenterat mig högre upp bland inläggen, men kommer inte ihåg vad jag valde för namn, haha!

Jag är iaf 28 år, gift, bonusson som är 17 år och en son med maken som blir 1 år i slutet av november. Sonen var inte planerad så vet inte alls hur lång tid det tig för den graviditeten att ta sig..

• MammaMia1012
    Erica92 skrev 2017-11-07 21:29:20 följande:

Hej på er! plussade igår, äl+9 :) så är beräknad i slutet av juli :D inga speciella symtom ännu utöver nästäppa och kissnödighet =) hur mår ni andra?

Stort grattis! :)
  • Queva
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-11-07 20:43:44 följande:

Jaaa, jag hoppas såååå innerligt att det är något!!! <3

När är BIM? Så länge mensen håller för borta finns det hopp! <3 Håller tummarna!

Typ 7dagar :D
  • Queva
    Anonym (Hoppsan) skrev 2017-11-07 21:46:09 följande:

Jag har fått suuupersvagt streck på clearblues testa tidigt, väldigt nervös över om det kanske är spök :( mannen såg det dock också så inte enbart inbillning iaf. ÄL+9, eller BIM-5, så väldigt väldigt tidigt. Känner mig dock gravid med extrem kissnödighet, uppblåst, molvärk och illamående mot kvällskvisten.

Jag ska göra ett försök med ett test imorgon bitti (gjorde testet igår kväll..) och hoppas på starkare..

Jag har presenterat mig högre upp bland inläggen, men kommer inte ihåg vad jag valde för namn, haha!

Jag är iaf 28 år, gift, bonusson som är 17 år och en son med maken som blir 1 år i slutet av november. Sonen var inte planerad så vet inte alls hur lång tid det tig för den graviditeten att ta sig..

Spännande! Har du kvar det så du kan se om de blir starkare?
  • Anonym (Hoppsan)
    Queva skrev 2017-11-07 22:23:21 följande:

Spännande! Har du kvar det så du kan se om de blir starkare?

Jodå det är kvar, har även tagit bild för säkerhets skull :) men syns ännu mindre på bild såklart, haha!
  • malikan

Hoppar in här efter paus på FL efter missfall i början av oktober. Har BIM 9/11 och mår exakt som när jag plussade sist. Vågar dock inte testa mig, fick missfallet samma dag som jag plussat.

Får se när jag vågar kolla :D

• MammaMia1012
    malikan skrev 2017-11-07 23:56:48 följande:

Hoppar in här efter paus på FL efter missfall i början av oktober. Har BIM 9/11 och mår exakt som när jag plussade sist. Vågar dock inte testa mig, fick missfallet samma dag som jag plussat.

Får se när jag vågar kolla :D

Håller tummarna för dig! Beklagar missfallet, har varit med om mer eller mindre exakt samma sak :(
  • Charlizee

Min mens tog slut igår, tog ett ÄL nu på morgonen och jag ska ha ÄL om ca 10 dagar men fick detta? Är det inte lite väl starkt för att vara 10 (!) dagar kvar?!? ÄL 17/11 enligt appar. Jag brukar ha lite utslag under hela cykeln på mina ÄL stickor men inte såhär... kommer min ägglossning tidigare? Vad tror ni?

• ellinorwe
    Charlizee skrev 2017-11-08 08:55:03 följande:

Min mens tog slut igår, tog ett ÄL nu på morgonen och jag ska ha ÄL om ca 10 dagar men fick detta? Är det inte lite väl starkt för att vara 10 (!) dagar kvar?!? ÄL 17/11 enligt appar. Jag brukar ha lite utslag under hela cykeln på mina ÄL stickor men inte såhär... kommer min ägglossning tidigare? Vad tror ni?

Mina test ser alltid ut så där :p Som jag har fattat det så är det negativt om det inte är två likadana sträck oavsett
Svar på tråden BIM november 2017