• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Aducia
    Jasminefjellberg skrev 2017-11-05 21:00:29 följande:

Grattis!! Men vad senr du plussade? Fick du din mens som vanligt på bim eller har den varit försenad ända fram till idag när du plussade?

Ja det var jäkligt sent

Inte fått mens alls!
    MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Aducia

Vill inte tro det än. Tror fortfarande det är fel :/

MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Roran1

Bim 22/11.... hoppas hoppas hoppas.... blir så ledsen varje månad mensen kommer... lycka till alla andra

• Myra05

God kväll alla,

Jag är ny i tråden och tycker att det är en lättnad att läsa alla era tankar. Som många skriver så är det ju en press att prata med folk i sin närhet. Man är ju stressad nog själv:)

Jag hade ÄL 26-27/10 och har BIM imorgon enl Natural Cycles (som alltid har rätt typ).

Jag har väldigt kort cykel och min lutealfas är bara ca 9-10 dagar. Är på försök 2 och har precis köpt ProgesterAll om det ej tar på detta försöket. Är såklart lite orolig för att det ska göra det svårt för oss att bli gravida.

Har känt mig väldigt gravid i veckan (molvärk, metallsmak i munnen, inte ont i brösten vilket jag alltid har vid PMS samt lätt illamående.

Tog ett test igår morse som var negativt (inte oväntat då det var så tidigt) och då kände jag mig inte gravid alls längre. Suck.

Nu är molvärken dock tillbaka men mer i ljumskar och höfter än livmoder.

Vet inte vad jag ska tro. Mensen kommer säkert imorgon ????????

• FrökenLängtan
    Myra05 skrev 2017-11-05 21:42:15 följande:

God kväll alla,

Jag är ny i tråden och tycker att det är en lättnad att läsa alla era tankar. Som många skriver så är det ju en press att prata med folk i sin närhet. Man är ju stressad nog själv:)

Jag hade ÄL 26-27/10 och har BIM imorgon enl Natural Cycles (som alltid har rätt typ).

Jag har väldigt kort cykel och min lutealfas är bara ca 9-10 dagar. Är på försök 2 och har precis köpt ProgesterAll om det ej tar på detta försöket. Är såklart lite orolig för att det ska göra det svårt för oss att bli gravida.

Har känt mig väldigt gravid i veckan (molvärk, metallsmak i munnen, inte ont i brösten vilket jag alltid har vid PMS samt lätt illamående.

Tog ett test igår morse som var negativt (inte oväntat då det var så tidigt) och då kände jag mig inte gravid alls längre. Suck.

Nu är molvärken dock tillbaka men mer i ljumskar och höfter än livmoder.

Vet inte vad jag ska tro. Mensen kommer säkert imorgon ????????

Välkommen in i tråden!

Så spännande, jag har BIM på tisdag så vi ligger så lika. Har också "känt på mig" att det ska vara något men vågar inte alls hoppas för mycket. Håller tummarna att du slipper besök från tant röd!
  • Myra05
    FrökenLängtan skrev 2017-11-05 22:05:11 följande:

Välkommen in i tråden!

Så spännande, jag har BIM på tisdag så vi ligger så lika. Har också "känt på mig" att det ska vara något men vågar inte alls hoppas för mycket. Håller tummarna att du slipper besök från tant röd!

Tack!! Då håller vi tummarna för oss.

Första gången jag försöker och har aldrig varit gravid innan. Fyller 29 idag och hoppas på en liten födelsedagspresent i form av bebis!
  • FrökenLängtan
    Myra05 skrev 2017-11-05 22:11:53 följande:
    Tack!! Då håller vi tummarna för oss.

Första gången jag försöker och har aldrig varit gravid innan. Fyller 29 idag och hoppas på en liten födelsedagspresent i form av bebis!
    Grattis till dig Glad  tänker du vänta in eventuell mens innan du tar ett test? 
  • Queva
    Melika skrev 2017-11-05 21:02:02 följande:

Okej.

Har du då köpt så du tar ett test om dagen?

Billiga tester här på nätet älskar nog mig ????

Vet ju de inte är nån ide och blir alltid besviken. Men kan inte låta bli.. Skulle jag få plus skulle jag nog i tro på de längre.. ????
  • Nyckelpiga2017

Idag har min mens kommit på bim+5 så nu tackar jag för mig och önskar er som är kvar stort lycka till. Hej då!

Svar på tråden BIM november 2017