• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • fyrapunktnoll
    Horisonten skrev 2017-11-07 15:53:06 följande:

Hur går det för er tjejer?

Idag fick jag ytligare bekräftelse på bim-1 så måste haft äl innan. Har aldrig innan fått 2-3 på digitala. Inte ens med mina 2 andra barn. Så underbart :)

Önskar er alla stort lycka till och hoppas jag får se många av er i BF juli tråden snart :)

Åh stort grattis!
  • Anonym (Fundersam)

Idag fick jag ytligare bekräftelse på bim-1 så måste haft äl innan. Har aldrig innan fått 2-3 på digitala. Inte ens med mina 2 andra barn. Så underbart :)

Önskar er alla stort lycka till och hoppas jag får se många av er i BF juli tråden snart :)

Stort stort grattis!!
  • Pusselbiten88

Grattis :) fick också 2-3 veckor igår :) ska försöka hitta juli tråden ! :)
  • Melika
    fyrapunktnoll skrev 2017-11-07 17:43:19 följande:

Åh stort grattis!

Grattis vad kul !!!
  • Queva
    universe92 skrev 2017-11-07 15:08:56 följande:

Fick plus idag på predictor early fyra dagar innan bim :) hade lite ont i brösten igår men känner inte av de idag, bara lite växtvärk. Har varit så fruktansvärt känslig nu i flera dagar, har gråtit för allt men sen har jag också haft en känsla i kroppen ett tag men har inte vågat tro på den, har blivit besviken förr. Men gravid är jag :) hoppas bara att lilla fröet vill stanna

Lycka till tjejer ???? <3

Grattis!
  • Queva
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-11-07 17:05:40 följande:

Har sådan molvärk idag, ÄL+7. Har inte mensvärk en vecka innan i vanliga fall... Jag hoppas hoppas att det beror på graviditet <3

Spännande hoppas!

Jag absolut inget denna mån...

Tog ett test till nu en PE stav.. helt blankt... känns typ kört fast de väll typ är omöjligt att plussa nu... Detta tålamod är såååå bra!
  • Bumsann
    Charlizee skrev 2017-11-07 12:46:13 följande:

Ja man lär sig aldrig att hantera besvikelsen varje månad... tänker att nu måste det vara vår månad/tur att få ett plus, sen blir man så besviken och uppgiven. Bara att försöka samla ny energi och nya tag!

Jag var på en undersökning i augusti men bad gyn kunde se då var allt ?jätte bra?, skönt att höra men också frustrerande att ingenting händer då!

Du ska se att det snart kommer vara er tur <3

De är ju superbra att allt ser fint ut! :) men tyvärr blir man frustrerad när man vet att allt är okej och inget händer..

Tack detsamma <3
  • Anonym (Fundersam)
    Queva skrev 2017-11-07 19:56:57 följande:

Spännande hoppas!

Jag absolut inget denna mån...

Tog ett test till nu en PE stav.. helt blankt... känns typ kört fast de väll typ är omöjligt att plussa nu... Detta tålamod är såååå bra!

Jaaa, jag hoppas såååå innerligt att det är något!!! <3

När är BIM? Så länge mensen håller för borta finns det hopp! <3 Håller tummarna!
  • Erica92

Hej på er! plussade igår, äl+9 :) så är beräknad i slutet av juli :D inga speciella symtom ännu utöver nästäppa och kissnödighet =) hur mår ni andra?

• Tumvante
    Baraentilligen skrev 2017-11-07 14:07:45 följande:

Hur många dagar före äl kan man ha äl-flytningar? Väldigt segt nu redan och borde ha äl först på söndag, tror jag... Blödde visserligen bara två dagar och då med paus emellan utöver spotting någon dag innan så vet inte riktigt hur man ska räkna.

Jag fick det typ 6 dagar innan ÄL denna gången.... nästan direkt efter mens typ...
Svar på tråden BIM november 2017