• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Jooosen

Tror ni att detta äl test snart blir positivt?
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • malikan

Tog mig samman och testade, fick ett plus exakt en månad efter förra plusset och när missfallet startade.

Går mest och väntar på att jag ska börja blöda igen då det är så tätt efter MF men vem vet, kanske går det vägen :)

Lycka till alla ni andra!
  • Anonym (Fundersam)
    malikan skrev 2017-11-08 09:37:52 följande:

Tog mig samman och testade, fick ett plus exakt en månad efter förra plusset och när missfallet startade.

Går mest och väntar på att jag ska börja blöda igen då det är så tätt efter MF men vem vet, kanske går det vägen :)

Grattis!!! <3 Jag håller tummarna för att det går hela vägen den här gången!! <3
  • ellinorwe
    fyrapunktnoll skrev 2017-11-08 10:05:13 följande:

Idag plussade jag på bim-5 med ett cb early. Är överlycklig!

Åhh vad kul!! Grattis!!
  • Queva

Grattis till alla plus!

Här var ton neg bim -5,6... och känner mig inte gravid:( vanliga pms besbesvären, godis, trött, dålig kondis, deppig. Så blir snart dec tråden.. att de ska va så svårt denna gången??

• Septemberlöv

Blir tokig . Testat med ÄL i flera dagar. Inget utslag. Enligt olika appar så skulle min ÄL vara mån el tis. Kanske inte Fick nån denna månad så jag hänger på till nästa :)

• Anonym (Fundersam)

Grattis!!! <3
  • Tumvante
    malikan skrev 2017-11-08 09:37:52 följande:

Åh grattis! Håller tummarna för att det går hela vägen! Men jag förstår din oro... men försök tänk på att du har större chans att det går hela vägen än det motsatta!
  • Tumvante

Grattis! Underbart! (Och tidigt! Kanske vågar jag testa så tidigt nu... )
Svar på tråden BIM november 2017