stila skrev 2017-11-09 21:04:07 följande:
Hej,
Hoppar in :) Vi försöker bli gravida nu, för första gången. Känns extremt pirrigt och kul. Hade ÄL enligt en app (inte NC) i tisdags enligt beräkningar, och vi myste då runt. Har sedan igår haft otroligt molande i tjejmagen och känt mig konstig. Idag smakade inte maten alls.
Det är ju alldeles för tidigt för att göra gravtest, men jag har hört att ägglossningstest också kan visa tecken på graviditet. Så jag gjorde ett ÄL-test idag (har inte gjort det tidigare) och resultatet syns... strecket är lite ljusare, men extremt tydligt.
Den stora frågan är ju om det nu är ÄL (brukar aldrig ha denna smärta så här länge kring ÄL) eller om det kan vara graviditetstecken. Det är säkert för tidigt för det.... Har också mer flytningar, genomskinliga slemmiga saker. Åh det känns så spännande och knäppt, jag har ju ingen aning alls fast jag googlar istället för att jobba om dagarna ;)
Någon som tror något? Kanske man bara får mysa lite innan sova, skadar knappast :)
Kram!
Om du gjorde det testet igår så tycker jag att ni ska ha sex båda idag och imorgon, bara för att vara på den säkra sidan! Särskilt med tanke på dina flytningar som låter som det är klockrena äl-flytningar! Det skadar ju inte iaf ;)