• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • mrsLina

Någon med erfarenhet med first respons? Upplever ni att ni får positivt snabbare med det testet än andra?

• Anonym (22/11)
    mrsLina skrev 2017-11-20 14:55:37 följande:

Någon med erfarenhet med first respons? Upplever ni att ni får positivt snabbare med det testet än andra?

Jag testade med det testet i lördags på bim-5, fick negativt.
  • R84

Bim -2 på försök nummer 24. Enda symptom på antingen mens eller graviditet är att mitt humör åkte sån jäkla bergochdalbana igår så sambon låg i en hög på golvet och skrattade till slut. Jag skrattade och grät på samma gång åt minsta lilla sak. I övrigt inga tecken, men magkänslan säger att det blir att försätta på försök 25. Så j*%la trött på det här nu!!

• Septemberlöv

BIM -6 idag, nån mer?

Molande värk sen ÄL vilket jag säkert har vaaarje månad bara att man inte tänkt på det förut.

Ett täcken på grav är hunger samma vecka samt gasig i magen. Och dom två är igång så inväntar men sen nu.

• tempnörden
    Septemberlöv skrev 2017-11-20 18:12:57 följande:

BIM -6 idag, nån mer?

Molande värk sen ÄL vilket jag säkert har vaaarje månad bara att man inte tänkt på det förut.

Ett täcken på grav är hunger samma vecka samt gasig i magen. Och dom två är igång så inväntar men sen nu.

Bim -7 Så nästan :)

Va jag fattar inte? Är det gravidtecken du har eller pms?
  • LA87
    Mllm skrev 2017-11-20 06:27:02 följande:

Hade tänkt vänta tills onsdag med att testa men hade en känsla jag inte kunde skaka av mig. Bim -2. Försökt sedan maj.

Stort grattis!!!

Du ger hopp till oss med strulig cykel :))
  • Blackfrost

BIM -2 idag och jag försöker bara tänka att mensen kommer på onsdag...men det är så svårt!!

Förra cykeln hade jag alla symptom och det kändes som skengraviditet. Nu, inget! Typ inga av mina pms (och brukar har precis likadana varje månad, typ BIM -4 huvudvärk, sen dålig mage...etc), bara lite täppt i näsan. Men det kommer säkert helt plötsligt med kraft?!

När brukar temp sjunka för er andra vid mens? Än så länge är tempen nämligen hög...ja, det är väl bara och vänta...

• MrsPotter
    Victoria03 skrev 2017-11-18 22:29:19 följande:

Åh stort stort grattis. Så himla glad för din skull, var ju tvungen att skicka in här för att se hur det gått för dig. Häng med till bf jilu-tråden :)

Tack så mycket! Kul att du ville se hur det gått för mig :) Ja, jag ska nog kika in på bf juli-tråden.
  • Kanskeigen

Idag BIM -6 och just idag känns alla symtom bortblåsta förutom kanske växlande humör... känner mig bara gammal och ofertil. Det känns länge till nästa vecka...

Vill såklart också säga stort Grattis till er som plussat!!

• stila
    Kanskeigen skrev 2017-11-20 21:45:48 följande:

Idag BIM -6 och just idag känns alla symtom bortblåsta förutom kanske växlande humör... känner mig bara gammal och ofertil. Det känns länge till nästa vecka...

Vill såklart också säga stort Grattis till er som plussat!!

Åh kram till dig. Det är väldigt få som känner symptom så tidigt, så ge inte upp!
Svar på tråden BIM november 2017