• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Baraentilligen

Svag skugga där plusset ska komma på dagens test, vilket det inte varit på tidigare test. Gissa vem som fick upp hoppet? ;) Hoppas på ett klart besked imorgon nu då. Fortfarande hög temperatur och ömma bröstvårtor. Ja, och äl+10-11 idag.

Håller tummarna för alla!

• Lantisbarn

Stort lycka till alla ni hoppas det blir många plus! Själv går jag över till decembertråden tempen har sjunkit och mensen har kommit :(

• Kanskeigen
    stila skrev 2017-11-20 22:15:28 följande:

Åh kram till dig. Det är väldigt få som känner symptom så tidigt, så ge inte upp!

Tack! Jag ger inte upp än!
  • MammaMia1012
    Baraentilligen skrev 2017-11-21 06:06:22 följande:

Svag skugga där plusset ska komma på dagens test, vilket det inte varit på tidigare test. Gissa vem som fick upp hoppet? ;) Hoppas på ett klart besked imorgon nu då. Fortfarande hög temperatur och ömma bröstvårtor. Ja, och äl+10-11 idag.

Håller tummarna för alla!

Å så spännande! Håller tummarna för att det bara blir starkare nu
  • Jansson4

Åh inte en skymt av ett +.., vore ju ha plussat nu om jag varit gravid? :( vänta in mensen imorn då :(

• Septemberlöv
    tempnörden skrev 2017-11-20 18:25:06 följande:

Bim -7 Så nästan :)

Va jag fattar inte? Är det gravidtecken du har eller pms?

Nä jag förstår att du inte förstod, haha.

Ett tecken på att jag Inte är gravid ska de stå :)
  • 1213
    Förstabarnet96 skrev 2017-11-21 08:00:22 följande:

Vad tror ni?? Jag ser ett svagt streck!

Jag ser! :D
  • Blackfrost

BIM-1 och idag känns det som pms/menssynptom smyger fram...aldrig så sent. Huvudvärk och lite känningar i tjejmagen. Fick även litet näsblod som jag får några dagar innan mens. Tempen gick upp ytterligare idag så kanske för mig går det ner när mensen börjar (första månad med nc). Känns dumt att jag fick hoppet upp igår...

• Förstabarnet96
    1213 skrev 2017-11-21 08:40:37 följande:

Jag ser! :D

Åh hoppas hoppas! Hade varit så häftigt, mitt första pluss i så fall
Svar på tråden BIM november 2017