• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • TouchOfRed

Testade med ett predictor early i morse men det var negativt. Men det är ju så tidigt oxå så än finns det hopp. Bim-5

• Anonym (Vad sjutton?)

Här är det ....skumt.

Tog ett garvtest bim-5 som visade svaaaagt positivt.
    Sedan bim-3 som var toknegativt. Fick "mens" samma dag utan mensvärk.
    Mensen var/är ljusröd, kom ut en röd slemklump och har inte slutat småblöda än (bim+1 idag). Min vanliga mens brukar vara 2-3 dagar varpå dag 3 är rostfärgade och mer som spottings.
    Till det underliga, tog ett test idag igen, och nu är det svagt positivt igen?

Orkar inte med min kropp för tillfället. Börjar fundera på X? Men vad var då "klumpen"? Äh. ÄH åt allt.

• 1213

Fan fan fan... nu kom mensen och jag är på jobbet.. trodde inte jag skulle bli såhär ledsen...

Nästa BIM är enligt appen på julafton, kan ju hoppas att det blir en fantastisk julklapp och tredje gången gillt..

• saijda
    1213 skrev 2017-11-23 22:34:09 följande:

Fan fan fan... nu kom mensen och jag är på jobbet.. trodde inte jag skulle bli såhär ledsen...

Nästa BIM är enligt appen på julafton, kan ju hoppas att det blir en fantastisk julklapp och tredje gången gillt..

Åh vännen vet hur det känns :(

Hade BIM den 17 november men mensen blev en vecka sen (för första gången) och kom idag. Ledsen blir man när man trodde att det var något på gång i magen och skulle tagit ett test idag egentligen :(

Men nu är det nya tag på första barnet, försök tre. ÄL 9 december och BIM 23 december. Hade varit mysigt med en sån fantastisk julklapp som att man är gravid :0

Håller tummarna för oss båda! <3
  • tempnörden

Det är inte så många kvar här i novembertråden verkar det som?
    Är ni några fler här med BIM snart?

• Lillefiddelin
    tempnörden skrev 2017-11-24 12:13:30 följande:

Är på BIM -7 idag . :)
  • kna1

Jag hade ägglossning 19/11, men har BIM 4/12. Har väldigt lång cykel (40-42 dagar). Så jag fortsätter hoppas att det gick denna månaden
  • imsevims

Jag är kvar. Har BIM nån gång mellan måndag och onsdag. Enligt app inte förrän 1/12 men min ÄL kom tidigare denna månad så jag tror mer på måndag 27/11.

Har 4 gravtest som bränner på hyllan, haha, så får se om jag klarar att vänta till måndag med att testa. Troligtvis inte!
  • 1213
    saijda skrev 2017-11-24 10:34:28 följande:

Åh vännen vet hur det känns :(

Hade BIM den 17 november men mensen blev en vecka sen (för första gången) och kom idag. Ledsen blir man när man trodde att det var något på gång i magen och skulle tagit ett test idag egentligen :(

Men nu är det nya tag på första barnet, försök tre. ÄL 9 december och BIM 23 december. Hade varit mysigt med en sån fantastisk julklapp som att man är gravid :0

Håller tummarna för oss båda! <3

Åh ja det är hemskt... men nu börjar jag se framåt igen och hoppas verkligen på ett plus denna gång!

Åh då är vi båda på tredje försöket och har äl på samma dag! Jag har BIM den 24/12 :D
  • molltroll0609

Jag har bim 28 november om det blir lika lång lutealfas som sist.
Svar på tråden BIM november 2017